
Articole care fac referire la Garnier


Bucharest Pride 2023, evenimentul comunității LGBTQIA+, are loc între 21 și 29 iulie. #ProtejațiToateFamiliile - prima campanie 360 a Asociației Accept

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare

Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare

La Roche-Posay desfăşoară cea de-a 13-a ediție a campaniei naționale „Zilele Protecţiei Solare”, un program de educare, prevenţie şi conştientizare a riscului de expunere neprotejată la soare şi a apariţiei cancerului de piele

L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă

L'Oréal Professionnel aduce Water Saver în România, pentru a reduce consumul de apă folosit în saloanele de coafură

L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere

Abuzul nu este dragoste: Yves Saint Laurent Beauty sprijină lupta pentru combaterea relațiilor intime abuzive

L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut
![[Noua frumusete] Anca Morega: Consumatorii stabilesc coordonatele si, cu atat mai mult in 2021, brandurile trebuie sa ajunga acolo unde exista afinitate](https://media.iqads.ro/2021/06/anca-morega-client-manager-la-publicis-romania-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Anca Morega: Consumatorii stabilesc coordonatele si, cu atat mai mult in 2021, brandurile trebuie sa ajunga acolo unde exista afinitate

L’Oréal România se alătură luptei pentru stoparea pandemiei COVID-19 și minimizarea impactului acesteia
![[Viața după Agenție] Raluca Duță: Burn-out-ul e un moment la care ajungi pentru că ai uitat să fii prezent în viața ta](https://media.iqads.ro/2019/12/privatevarmobilecontainersdataapplication954073b4-f390-4f47-91ff-2407245db29dtmpd2fa2e71-b6c5-4424-a764-5d200739f896image-cover-410.jpg)
[Viața după Agenție] Raluca Duță: Burn-out-ul e un moment la care ajungi pentru că ai uitat să fii prezent în viața ta
![[Omul și brandul] Ștefan Ilin & Brîndușa Panc (L’Oréal România): Începând cu 2018, direcția globală a brandului are ca obiectiv apropierea de oameni, nu neapărat de consumatori](https://media.iqads.ro/2019/02/collageloreal-cover-410.jpg)
[Omul și brandul] Ștefan Ilin & Brîndușa Panc (L’Oréal România): Începând cu 2018, direcția globală a brandului are ca obiectiv apropierea de oameni, nu neapărat de consumatori
![[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde](https://media.iqads.ro/2019/01/ralucaduta-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Raluca Duță (L'Oréal România): Am început, ca orice brand, cu teama de a edita și tăia conținutul acela perfect de 30 secunde, urmărind ce funcționează mai bine și unde

Anca Ștefan, Digital and Consumer Intelligence Manager L'Oréal România, a fost promovată în poziția de Chief Digital Officer Rusia și Kazakhstan
![[Influenceri printre noi] Ioana Dumitrache: Sunt un om corect si direct. Nu promit niciodata mai mult decat pot face si am aceasta pretentie si de la partener](https://media.iqads.ro/2016/10/the-bucharest-s-2559-cover-410.jpg)
[Influenceri printre noi] Ioana Dumitrache: Sunt un om corect si direct. Nu promit niciodata mai mult decat pot face si am aceasta pretentie si de la partener

Andreea Marin: Am avut deschiderea oferita de un post de televiziune, dar mi-am construit singura imaginea

Cele mai populare postari de pe Facebook ale brandurilor de Ingrijire corporala & Cosmetice si Sanatate in iunie 2014

Top fbMonitor: cele mai vizibile branduri din categoriile Ingrijire corporala & Cosmetice si Sanatate in online in decembrie 2013
![[Digital AdLife] Radu Ionescu: Prima oara cand am intrat pe net aveam 15-16 ani si mi s-a parut atat de misto incat m-am hotarat sa il printez pe tot](https://media.iqads.ro/2013/04/photo-large-25755-cover-410.jpg)
[Digital AdLife] Radu Ionescu: Prima oara cand am intrat pe net aveam 15-16 ani si mi s-a parut atat de misto incat m-am hotarat sa il printez pe tot

Studiu Exact Cercetare si Consultanta despre Ziua Indragostitilor: Cum au petrecut romanii si cum au comunicat brandurile
![[IQads Kadett] Raluca Munteanu si Andra Constantinescu (Daedalus Millward Brown) despre endorser dos & don’ts in publicitatea romaneasca](https://media.iqads.ro/2013/02/photo-large-25113-cover-410.jpg)