
Articole care fac referire la Pampers

![[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original](https://media.iqads.ro/2022/05/75561420-10157882737519429-1630620836853448704-n-cover-410.jpg)
[Puterea brandurilor] Mihai Coliban: Daca e ceva ce am inteles cat am trait in Rusia e cat de puternic e brandul numit comunism sovietic, comunismul original

MSL The Practice a fost desemnată „Agenția de PR a Anului” în cadrul celei de-a XIX-a ediții a competiției Romanian PR Award care și-a anunțat laureații la Gala virtuală, desfășurată aseară

75% dintre români consideră că femeile nu pot să facă sport la același nivel cu bărbații. Head&Shoulders România crede că nimic un ar trebui să-ți stea în cale indiferent de visul tău. Performanța este genul tău!

Leo Burnett Bucharest este desemnată agenția anului pentru al patrulea an consecutiv la Effie România, un record pentru industria locală

EFFIE 2021: The Online Park//Telekom, Grand Effie. Telekom Romania, Clientul Anului. Leo Burnett, Agentia Anului
![[Veterani in publicitate] Irina Becher: Am început trimițând peste 40 de mail-uri cu intenția mea de a intra în publicitate. Am luat toate contactele pe care le-am găsit în Pagini Aurii](https://media.iqads.ro/2021/05/irina-becher-leo-burnett-bucharest1-cover-410.jpg)
[Veterani in publicitate] Irina Becher: Am început trimițând peste 40 de mail-uri cu intenția mea de a intra în publicitate. Am luat toate contactele pe care le-am găsit în Pagini Aurii

EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie

Procter & Gamble a primit distincția “Brand Marketer of the Decade", pentru creativitatea reclamelor sale, în cadrul festivalului Cannes Lions

Bilanț la 1 an de la lansarea platformei de influencer marketing 2Performant - Ce bugete s-au alocat influencerilor
![[Omul și brandul] Ileana Cociaș (P&G): Lucrând din nou pe brandul Ariel, pot spune că trăiesc un fel de 10-year challenge :)](https://media.iqads.ro/2019/03/file-2-cover-410.jpg)
[Omul și brandul] Ileana Cociaș (P&G): Lucrând din nou pe brandul Ariel, pot spune că trăiesc un fel de 10-year challenge :)

Rezultate EFFIE 2018: Grand EFFIE a fost câştigat de Agenția Jazz Communication. Clientul anului este Telekom Romania, brandul anului este Telekom, iar agenția anului Leo Burnett Group/Publicis One România

Raluca Gonzalez, Head of Planning la Centrade | Cheil, reprezintă România în juriul EACA EURO Effies 2018 – runda 1
![[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?](https://media.iqads.ro/2017/07/img-7859-2-cover-410.jpg)
[Folclorul din reclame] Oana Botezatu: Oare, dupa reclamele cu Dorel, si-a mai botezat cineva copilul cu numele asta?
![[Mini-publicitate] Carmen Tiderle (Directia Creativa): Ma enerveaza lipsa insight-ului. Si faptul ca reclamele ii subestimeaza pe copii](https://media.iqads.ro/2017/02/carmen-tiderle-cover-410.jpg)
[Mini-publicitate] Carmen Tiderle (Directia Creativa): Ma enerveaza lipsa insight-ului. Si faptul ca reclamele ii subestimeaza pe copii
![[Din agentie, la client] Anca Stefan (L'Oreal): Desi in agentie am lucrat pe campanii mari, cu impact la nivel de Balcani, miza si impactul proiectelor „de la client” sunt incomparabil mai mari](https://media.iqads.ro/2015/09/anca-stefan-loreal-p19uonmjta15mhqdakno14t11kje-1-cover-410.jpg)
[Din agentie, la client] Anca Stefan (L'Oreal): Desi in agentie am lucrat pe campanii mari, cu impact la nivel de Balcani, miza si impactul proiectelor „de la client” sunt incomparabil mai mari

Marele trofeu EFFIE a fost castigat de Cohn and Jansen JWT pentru campania „Purity Test” – Aqua Carpatica (Valvis Holding). Lista tuturor castigatorilor EFFIE Awards

Cristina Ungureanu (Geometry Global): Sunt categorii in care razboiul promotiilor e "always on", desi toti jucatorii au de pierdut din asta
