Brandurile romanesti nu au artisti pe masura

Companiile internationale isi atirna reputatia de voci cit mai in voga si calculeaza efectul duetului cu rigla. In Romania, creativii nu au multe posibilitati la indemina, pentru ca numele sonore sint numarate pe degete.

Care este trupa rock preferata in rindul celor trecuti de 30 de ani? Le mai place adolescentilor hip-hopul? Ce artist nou va fi faimos in urmatoarea jumatate de an? Brandurile incearca sa raspunda acestor intrebari atunci cind isi leaga imaginea de scena muzicala.

Mereu tinara Madonna si magazinul de haine H&M, artista britanica Lily Allen si deal-ul sau cu linia vestimentara New Look sau legamintul facut de Black Eyed Peas cu Pepsi sint cele mai apreciate parteneriate dintre un brand si un artist, se arata in studiul "Music&Brands 2007", realizat de Entertainment Media Research. Potrivit cercetarii realizate de britanici, asocierea facuta in luna martie a acestui an de cei de la H&M cu Madonna se bucura de o notorietate masurata in 62 de procente in rindul celor intervievati. Intelegerea dintre Lily Allen si New Look a ajuns la urechile a peste jumatate dintre cei participanti la sondaj, in timp ce tandemul Black Eyed Peas - Pepsi a fost retinut de 28% dintre britanici.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related