CONTEXT:
Locker Room este noua platforma strategică de comunicare BRD dedicată sportului.
Creată la intersecția dintre performanță, inspirație și dezvoltare personală, BRD Locker Room reunește principalele parteneriate și investiții în sport și comunitate ale BRD - din handbal, fotbal și burse educaționale - într-un cadru coerent. Aici sportul nu înseamnă doar spectacolul de pe teren, ci și efortul din spate, momentele de vulnerabilitate, susținerea celor din jur și curajul de a merge mai departe.
Din iulie 2025, Radu Drăgușin, unul dintre cei mai promițători și respectați jucători români ai noii generații se alături BRD Locker Room în calitate de ambasador. Drăgușin este un exemplu de profesionalism, disciplină și dezvoltare continuă. Cariera sa – construită pas cu pas de la juniorat până la cele mai importante competiții internaționale – reflectă valorile în care BRD crede: excelență, dăruire și angajament pe termen lung.
Campania de comunicare “Care e victoria ta de azi?” surprinde drumul lung și dificil al recuperării lui Radu sub presiunea fanilor, a lumii fotbalului în general și a propriilor gânduri după accidentarea foarte serioasă de la începutul anului. Spotul TV deschide o conversație despre importanța atitudinii de a nu renunța și de a lupta pentru micile victorii din fiecare zi.






















