CONTEXT:
De peste 20 de ani, BRD susține performanța în sportul românesc. La începutul anului, BRD a lansat platforma de comunicare BRD Locker Room, locul unde sportivii își înfruntă propriile limite, devenind sinceri, vulnerabili și umani. Aici se nasc poveștile despre efortul nevăzut care vine înaintea succesului.
Dacă primele episoade din BRD Locker Room îi aveau ca protagoniști pe Cristina Neagu și Radu Drăgușin, două nume cu rezultate în sportul românesc, al treilea episod este dedicat noii generații: sportivi tineri din programul GO Scholarship.
Vorbim cu și despre sportivi la început de drum, un drum necunoscut încă de către audiența extinsă. Un drum modelat de efort, sacrificii și multă susținere din partea “echipei” - oamenii din jur care îi susțin necontenit. Antrenori, părinți, prieteni.
Obiectivul campaniei este de a aduce sportivii din GoScholarship în universul audienței extinse, într-un context socio-cultural în care performanța este văzută pragmatic: medalii de aur și premii.
Cum? Printr-un reframing al performanței: de la asocierea directă cu un outcome, la o călătorie plină de efort și nevoia constantă de susținere.






















