KFC - Cazi prada ofertelor zilnice

CONTEXT:

Jumătate din meniul KFC este nepicant.

Dar cum atragi atenția oamenilor către gama nepicantă în plină vară, când toate conversațiile se învârt în jurul ispitelor picante?

Răspunsul: am decis să le arătăm oamenilor că cele mai seducătoare ispite pot fi nepicante.

Meet Ispita nepicantă: pe parcursul ultimelor săptămâni de vară, atunci când un eveniment hot începea, utilizatorii KFC App au primit câte o notificare microtargetată care îi ispitea cu o ofertă exclusivă la produse nepicante, valabilă doar câteva ore.

Zecile de oferte au fost mapate atât pe evenimente reale (seri picante de „Insula iubirii”, Festivalul Untold sau meciuri încinse ale FCSB), cât și pe evenimente generice, construite pe insighturi de vară. Cu ofertele sale zilnice, Ispita nepicantă a trecut mii de români prin testul poftei și a crescut engagementul în KFC App.

Echipa agentiei
Bercu Stefania - Senior Strategic Planner
Valentin Grecu – Digital Lead
Alexandra Hutan – Account Manager
Mara Ciama – AV Producer
Ioana Zamfir – Chief Creative Officer
Paula Ionescu – Group Creative Director
Mihai Constantinescu – Group Creative Director
Eleni Bacula – Art Director
Codrin Vasile – Senior Copywriter
Iulia Enache - Digital Copywriter
Sebastian Hogea - Digital Art Director
Radu Stoica – Graphic Designer

Echipa clientului
Gina Zgubea – Digital Lead
Vlad Danceanu – Digital Manager
Ana Smarandescu – Digital Manager
Ionela Vacaru – Marketing Lead
Cosmin Timofte – Brand Manager



Client

Brand

Campanie

An

2025

Tara


Companii

Branduri

Campanii



Branded


Related ads