The Money Channel - Feedback

Director de Creatie: Liviu David
Senior Copywriter: Bogdan Muresanu
Copywriter: Mihaela Neatu
Art Director: Mircea Mocanu
Strategic Planner: Luana Bocai
Account Executive: Ana Dinulescu
Senior Account Executive: Daciana Negoita
Account Director: Mara Stoenescu
Regia: Razvan Marculescu
Casa de productie: Tandem Film


An

2008

Tara



Comentarii

Alina Lacramioara Gherasim
acum 16 ani
salut.interesant video clipul dar ciudat in acelasi timp.doua persoane vorbesc dar vine o a treia persoana care nu vorbeste limba lor si se baga in discutie fara macar sa ceara voie.cam neserioasa tipa zic eu...va salut.Alina Cluj
Andrei Falcas
acum 16 ani
atunci ma uit la film:)
Andrei Falcas
acum 16 ani
intr-adevar
Constantin Octavian
acum 16 ani
Vorbesti afacereza Alina? si noi te salutam!
radu jura
acum 16 ani
da, e limba care o vb toata lumea si o inteleg si mai putini!!!

restaurantul - locul unde se fac si desfac afacerile!

vampa cu al ei interes!

berarie, bisnis si femei usoare!!! avem triunghiul... the money channel!!!

...limbajul de business ca pretext de comunicare! e ok reclama ! spune mai multe decit ce vad!!

Liviu Ungureanu
acum 16 ani
Imaginea schimonosirii heirupisto-unsuroase a notiunii de om de catre niste farse de oameni care si-au creat propria lor natie, limba si avere pe spinarea celor prea ingretosati sa manance R____T zilnic de dragul banilor. Trist. Depresiv. Forget about this bullshit. "afacereza" .... Ha! penibil. Frate, ai ceva de spus? ai ceva de vandut? e bun? exista? iti foloseste la ceva? cum poti sa vii cu artificii de-astea ieftine la mine? NU, Titele, nu cumpar vorbe, nu-mi place. Nu vreau bani sa ma ingroape, sau ferrari sa-mi calce babutzele pe strada. Nu vreau rasa asta pe aici prin jurul meu. Vreau putin respect pentru scanteia de umanitate din ala de langa tine. Mizerie.. clipuri cu parveniti pentru viitorii parveniti, sau pentru aspirantii la parvenire. ia-ti cravata, rade-te, tunde-te, parfumeaza-te, fii in banca ta, prinde momentul, taie-i gatul, ia-i banul, mai aduna cateva milioane, hehe.. ai grija ca te prind aia din urma.. mai da doi lei unui cersetor, poate te simti mai bine, poate-ti spala mizeria din gura, du-te la biserica, desi nu crezi, poate te iarta ala de sus, ca astia de langa tine nici nu te mai cunosc...hehe. Sanatate. mai faceti clipuri, eu tot schimbam programul. Pa
Cristian - Ovidiu Predoaica
acum 16 ani
Aho, ahoooo!!! Bai nenik. Ma leshi? Romania daca nu va produce cel putin pe cat consuma + cat se fura, in cativa ani se duce in prapastie de n-o mai scoate nimeni. Treziti-va romani! Zambiti, ca maine va fi mult mai rau! Nu ideologia comunista sau capitalista este de vina pentru nivelul de trai al oamenilor dintr-o tara. Ci educatia civica nenik. Neamtu' este educat? Scandinavii nu aveau dupa ce bea apa si acum uite-i unde sunt. Romanul ce stie sa faca? Pana nu se schimba mentalitatea, Romania va merge in jos cu o viteza determinata de "managementul" industriei romanesti.
Razvan Petcu
acum 16 ani
Pai din publicul tinta al TMCTV face parte si curva aia din clip care nu stie de capul ei? Sau taximetristul ala insinuant (si reprezentativ de altfel pentru breasla lui) din celalalt clip? Mai deloc! As putea sa inteleg incercarea de largie a segmentului de nisa, dar.... nu cred ca ar tine si s-ar pierde din seriozitatea postului (TMCTV). Ideea cu 'afacereza' este ok, de actualitate si noua si tine (la mine cel putin). Concluzia mea: ma atrage clipul si ma face sa zambesc si ma apropie de ce se vrea prin el dar imi lasa un mare gust amar caci nici curva aia si nici taximetristul nu ma reprezinta pe mine ca si potential telespectator interesat de TMCTV.

Ioachim Ciobanu
acum 16 ani
Cu parere de rau, observ ca e slab si nu prea are treaba cu notiunea de viral...where's the punchline? Sau macar un punch...
Roxana Georgescu
acum 16 ani
genial comentariul Alinei

Alina, toti sunteti asa in Cluj? :-)

Eduard Gherasim
acum 15 ani
Apartenenta la grup, exclusivitate si separare de prostime... gadila orgoliul "tinerilor corporatisti"... si o face perfect... Asta inseamna o reclama facuta cu CAP... fix pe target.. luati lectii.

Razzu... glumesti? targetul TMCTV nu e format din taximetristi si fete usoare... ci din tineri corporatisti, proaspeti absolventi de ASE, oameni de cariera. Pentru cei din banci, din marile corporatii care trudesc pe salarii de nimic dar au macar onoarea de a purta costum la locul de munca. Care isi dau impresii de business men pentru ca poarta costum si au o carte de vizita cu functii scrise in afacereza "Junior business consultant" cand defapt ei trag toata ziua copii la xerox. Ideea? Personajul negativ in reclame nu e niciodata targetul... (poate fi ticalos, dar totusi simpatic, gen Bergenbier)

Ideea de baza a campaniei e sa gadile orgoliul tinerilor corporatistiÂ… care suntÂ… scarbiti de faptul ca sunt romani, care accepta americanismele foarte rapid pentru a demonstra ca sunt profesionisti, sunt importanti, stiu cu ce se mananca business-ul in care lucreazaÂ… Ca nu se mai spune sedinta, se spune meeting. Si uite asa avem CSR, annual report, growth, ROI, business plan, trendÂ…Â…..

Ei se pot asocia cu personajele la costum care vorbesc afacereza in spot, e vorba de complicitate si apartenenta fata de grup. De aer de superioritate, exclusivitate, separare fata de restul "prostimii romanesti" reprezentata de taximetrist si prostituataÂ… in final e vorba de formarea unei noi limbi, culturi, natii (sau rase mai pe limbajul taximetristilor) pentru ca ei sunt atat de diferiti, vorbesc lucruri atat d elevate si importante, incat omul de rand ii crede strainiÂ… Metamorfoza perfecta din pustan care visa la BMW si rap iar acum, dupa o facultate care i-a insuflat faptul ca el e important si destept (cu toate ca probabil copia la examene) si un nou loc de munca la o corporatie cu care se poate lauda la prietenii din fata blocului in marele business man.

Alexandru Dezmirean
acum 15 ani
Am auzit...n-am si verificat ca asta ar fi cea mai tare medoda de "agatzat" in baruri de fitza: sa citesti ziarul financiar in engleza la o cafea. Asa sa fie oare? Revenind la ale noastre, e reusit spotul(campania). Felicitari
Daniela Vasile
acum 15 ani
mi se pare ca isi da cu stingu-n dreptu', adica spune pe dos decit vrea sa spuna
Petre Patrasc
acum 15 ani
In afara subiectului: Admir faptul ca sunt cativa ce au comentat, care au pus punctul pe `i`, mai ales Hachimitsu_Boy. Cu totii stim ce fel de oameni intra la ASE, cu totii stim ce fel de oameni ies de la ASE - desigur, pana ce sunt luati sub aripa de o multi-nationala care chiar se ocupa cu pregatirea lor. Apoi devin pur si simplu oameni goi. De asemenea, nici Politehnica ( cei ce au facut microunde - stiti ce spun:) ) nu o duce bine, dar macar avem studenti specializati pe a invata inainte de examene. Nici unul, dar nici unul dintre absolventii actuali de ASE nu vor deveni un "Dinu Patriciu", sau "Lawrence Ellison" ( http://www.cristiannistor.ro/2008/02/02/discursul-lui-lawrence-ellison-ceo-oracle-catre-absolventii-yale/ ). Va invit sa vedeti link-ul, si sunt sigur ca veti simti unde bat. In rest, numai de bine.

Pe subiect: Presupun ca daca faci parte din acel target de oameni "bazati", care "have their mind on their money" atunci ti-ar creste respectul de sine. Pentru mine, ca neinitiat, nu ma atrage nici sa descopar fascinanta lume a afacerilor si nici sa-mi pun problema de a urmari pentru a doua oara acest clip. Servus.

Simona Bobilca
acum 15 ani
este un spot reusit care arata (din nou) ca unele/ unii (precum domnisoara din clip) se cred inteligenti fara sa fie de fapt... felicitari!
gabriela zubcu
acum 15 ani
tare ideea, cu substrat...claarrrrr! cele doua tipe ar reprezenta prostimea dintre care una este "the wize ass", ea le stie pe toate! shoc! nu le stie :)) probabil ca asa sunt multi si sunt de parare ca e ok sa nu stii lucruri pt ca le inveti (daca vrei) pe de alta parte nu sunt de acord cu oamenii ce nu stiu si se cred mari intelepti (asta nu mai e ok). Asta ar fi un punct de vedere cu referire la cele doua tipe. De cei doi domni nu ma mai leg ca ma intind. Spun doar ca multi vorbesc azi "romengleza" iar de aici parerile sunt impartite. Ca o parere despre reclama...e tare ideea, imi place, imi plac toate reclamele din "set" + parerea lui Hachimitsu_Boy. o zi frumoasa tuturor :)


Branded


Related ads