Factori economici, precum inflatia, somajul, ratele de dobanda etc, care influenteaza deciziile de achizitie ale consumatorilor si organizatiilor.
Factors in the economy, such as inflation, unemployment, interest rates, etc., that influence the buying decisions of consumers and organisations.


















![[Puterea brandurilor] Serban Alexandrescu: In comunism, stiam ca brandurile sunt "eticheta Vestului". Stiam ca noi nu le putem avea si ca ei le au – si deci ca noi suntem niste inferiori, tinuti dupa gratii gri](https://media.iqads.ro/2022/03/460436-111163592357958-1133869541-o-cover-410.jpg)





![[Weekend Watch List] Schimbarea pentru care nu suntem pregătiți](https://media.iqads.ro/2019/10/wwl61-cover-410.jpg)

![[Weekend Watch List] Imperativul intimității](https://media.iqads.ro/2019/05/collage48-cover-410.jpg)
![[Weekend Watch List] Cu o facultate nu suntem toți datori](https://media.iqads.ro/2019/02/collage37-cover-410.jpg)

![[Weekend Watch List] Ce lăsăm în urmă, o lume mai bună sau mai rea? Și dacă am trăi veșnic, nu ne-am plictisi?](https://media.iqads.ro/2018/05/collage2-3-cover-410.jpg)

![[Strategul si juniorii] Dimitris Tsoutsos (McCann Worldgroup Romania): Usually the ones who come from outside the industry add value to the agency](https://media.iqads.ro/2017/08/d-tsoutsos-head-of-strategy-mccann-bucharest1-cover-410.jpg)









