Grup sau sector intr-o piata heterogena care este format din consumatori sau organizatii cu nevoi si dorinte asemanatoare; persoanele dintr-o piata care vor raspunde intr-un anumit fel la un set de stimului de marketing. Vezi Market Segmentation (segmentarea pietei).
A group or sector within a heterogeneous market consisting of consumers or organisations with relatively homogeneous needs and wants; those within a market who will respond to a given set of marketing stimuli in a particular way. See Market Segmentation.












![[Case Study] SelfPay Now. Creșterea unei aplicații fintech - impactul video awareness-ului într-o abordare full funnel](https://media.iqads.ro/2024/06/screenshot-2024-06-21-160541-cover-410.jpg)


![[România reală] Alexandru Zodieru: România este mult mai diversă și mai complexă decât se prezintă adesea. Există o varietate de stiluri de viață, de la urbanul modern la ruralul tradițional](https://media.iqads.ro/2024/03/alexandru-cult-cover-410.jpg)







![[Creative Power] Alin Luca: Din perspectiva mea de antreprenor, sunt convins că putem să îi dăm României putere prin implicarea directă în societate](https://media.iqads.ro/2022/06/alin-2-cover-410.jpg)

















