Making of Campania impotriva contrabandei cu tigari la ADfel 2010

Cea mai stridenta executie de la ADfel a atras atentia asupra pericolelor tigarilor de contrabanda. Mai multi comercianti dubiosi si-au promovat oferta in terasa. Dotati cu toata recuzita necesara unor contrabandisti cu experienta (cutii goale de carton, miros de transpiratie si tatuaje pe piept), ei si-au instalat taraba chiar la intrarea in terasa.

Baietii gelati, imbracati ca din Obor, si fata cu tatuaj pe piept si-au strigat foarte convingator oferta, impartind in stanga si in dreapta mostre, ca niste marketeri adevarati: pachete de tigari de contrabanda cu aroma de porc, de sobolan, de peste sau de mucegai. Asta pentru a demonstra in mod neconventional ca tigarile contrafacute sunt produse, depozitate si transportate in cele mai insalubre conditii.

Editia limitata a tigarilor cu arome speciale, distribuite la ADfel, includea in pachet chiar ingredientele folosite la fabricare: jumatati de peste si sobolani, in variantele alb si negru. Iar "fabrica" amenajata in toaleta, un baiat a lucrat non-stop, uscand frunzele de tutun cu foehnul si lipind personal fiecare tigara, printre resturile de slana, ardei uscat si ceapa.

 



Branduri



Branded


Related podcasts