Competitia de design NESCAFE Alegria, cafeaua ta cu bun gust / TheCreator by IQads

CONTEXTUL & BRIEFUL:

Prin schimbarea de design, brandul isi dorea sa transpuna conceptul bunului gust in mod creativ si in plan vizual, direct pe pahar.
Designul propus trebuia sa se inscrie in platforma de comunicare a brandului NESCAFE Alegria, “Cafeaua ta cu bun gust”, care subliniaza atributul principal al acestuia: gustul bun al cafelei preparate fie din cafea solubila, cafea boabe sau mixuri intre acestea doua. 
Lucrarea propusa trebuia sa se adreseaza unui target cu varste intre 19-35 de ani, persoane active, on-the-go, impatimiti ai cafelei, care transforma consumul de cafea dintr-un obicei functional (trezirea de dimineata) intr-un prilej de relaxare, bucurie si socializare indiferent de aglomeratia cotidianului.

 INFO: [Lansare  | Articole despre competitie  | Inscrieri | BestOf]  



Branduri



Branded


Related podcasts