[Bunul gust NESCAFE Alegria] Bunul gust al cafelei NESCAFE Alegria si-a gasit designul cel mai cel

[Bunul gust NESCAFE Alegria] Bunul gust al cafelei NESCAFE Alegria si-a gasit designul cel mai cel

Se facea odinioara, intr-o zi de august, ca IQads si NESCAFE Alegria s-au pus pe lansat o competitie de design. Mai precis, pe un 18 august calduros. Noul brief nu era complicat, dar avea o misiune foarte importanta pentru creativii romani: sa transpuna bunul gust al cafelei NESCAFE Alegria intr-un design de pahar. Si nu orice pahar, unul care trece prin mainile a zeci de mii de romani, in fiecare zi. 

Au urmat 39 de zile pline, atat pentru cunoscatorii de programe de design, cat si pentru public, care a avut de votat 160 de lucrari cu un grad mare de diversitate. Unele ne-au trezit curiozitatea in a le cunoaste autorii, asa tare, incat le-am descusut si de povesti, in cateva interviuri

Ajunsi in 25 septembrie ora 23.59, dupa ce si ultimul vot a fost oferit, lista a plecat catre juriul competitiei. Catalina Stancu – Junior Channel Manager, Laura Linca – Marketing Trainee si Andrei Stroila – Digital Communication Trainee de la Nestle Romania, impreuna cu Mariana Rotaru – Social Media Specialist si Andrei Jianu – Digital Manager de la Zenith Romania, in completare cu 70% la media finala, au deliberat, notat si oferit castigatorul: Andrei Popa, cu lucrarea "Feeria simturilor". 


Felicitari, Andrei! 

Designul de mai sus e cel care l-a urcat pe Andrei pe podiumul competitiei, unde i se va inmana voucherul in valoare de 3.000 de euro cu care sa-si satisfaca si chiar si cele mai putin materializate in cuvinte dorinte tech. 

Va lasam in sunet de aplauze, dedicate tuturor participantilor nostri talentati, si in compania intregului clasament al competitiei.

 

NESCAFE Alegria

NESCAFE e un brand aparut in Elvetia anului 1938, cand Max Morgenthaler a creat o cafea care sa ofere atat calitate, accesibilitate si personalizare, cele 3 principii care stau la baza brandului NESCAFE prezent astazi in intreaga lume. Iar NESCAFE Alegria reprezinta modul cel mai simplu de a servi o cafea buna, de calitate, cu sortimente variate. Brandul NESCAFE Alegria este unul social, abordabil, istet si pragmatic, care apreciaza si emana bucuria autentica a micilor momente cotidiene de relaxare si/sau placere. 

 

TheCreator

TheCreator este o  platforma powered by IQads care gazduieste competitii de user-generated branded content, activand cea mai importanta comunitate creativa din Romania. Pana acum au fost organizate peste 30 competitii de design si film, pentru branduri precum: Ardealul, Avon, AXE, Bergenbier, BCR, Desperados, Dove, JOE, Nescafe, Puma si Yahoo!, Samsung, URSUS, Telekom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Zenith

Zenith este The ROI Agency. Printr-o combinatie unica de date, tehnologie si specialisti in domeniu, facem fata chiar si celor mai complexe provocari si contribuim activ la cresterea business-urilor clientilor... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Gugean Remus
acum 6 ani
In primul rand nici nu respecta brieful, acel mesaj se refera la gustul cafelei, pe cand in brief se specifica clar ca trebuie sa fie un gand bun.
Ionut Geambasu
acum 6 ani
A cui relatie o fi?
Ionut Geambasu
acum 6 ani
Se vede ca a fost jurizat de oameni fara experienta. Una ati cerut alta ati votat, dar cum traim in tara posturilor din tata in fiu, sau de la prieten la cunostinta nici nu ma mira ca lucrurile se intampla asa.
Liana Badalau
acum 6 ani
Felicitari! Nu inteleg criteriile de jurizare insa... :)
Marius Enache
acum 6 ani
i guess it's back to 99designs borthers and sisters


Branded


Related