Case Study: Mini Vinnie

Anual, in Anglia, 30.000 de oameni sufera un atac de cord in afara spitalului, numai 10% dintre ei supravietuind. Pentru a creste sansele de supravietuire, British Heart Foundation incearca sa invete cat mai multa lume modalitatea corecta de a acorda primul ajutor. Campania incepe in septembrie 2011, avandu-l in rol principal pe Vinnie.

Resuscitarea cardio-pulmonara nu a fost nicicand mai simpla: stabilesti ritmul compresiei dupa melodia Bee Gees - Stayin' Alive. Vietile a 28 de oameni au fost salvate pe muzica pana acum.

In noiembrie 2012, targetul se schimba, punandu-se accentul pe copii. British Heart Foundation alege sa promoveze corectitudinea modalitatilor de resuscitare prin Mini Vinnie.  

Agency: Grey London
Production: Hungry Man
Director: Steve Bendelack (Mini Vinnie)
Director: James Gooding (testimonials)
Director: Wayne McClammy (TVC)
Executive Creative Director: Nils Leonard
Creative Director: Vicki Maguire
Copywriter: Vicki Maguire
Copywriter: Jonathan Marlow
Art Director: Vicki Maguire
Art Director: Jonathan Marlow
Producer: Jacqueline Dobrin
Sound Studio: Grand Central
Post production: The Mill
Post production: Greyworks
Editor: Alaster Jordan (TVC and Mini Vinnie)
Editor: Matt Newman (Mini Vinnie)
Editor: Vee Pinot (testimonials)



VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Oameni

Subiecte



Branded


Related podcasts