Case Study: Julius Meinl - Metroul Poeziei

Julius Meinl crede ca poezia poate face lumea mai buna. Intre 2 si 3 octombrie, calatorii care circulau cu metroul pe linia Pipera-Berceni au putut lua cu ei franturi de poezie.

Evenimentul Julius Meinl a avut ca scop redescoperirea poeziei intr-un secol in care timpul liber este considerat un capriciu: "oamenii trec atat de repede peste momente frumoase, inca pot trece la fel de usor pe langa o poezie".

Basmele in versuri i-au asteptat cuminti pe calatorii istoviti, veseli, plictisiti sau suparati. Odata urcati in metroul numit poezie, calatorii au putut admira peretii doldora de gandurile lui Iv cel Naiv, Emil Brumaru, Deliric, Ileana Malancioiu sau pe Ovidiu Nimigean.

Brand: Julius Meinl

Agency: Heist Industries



Heist Industries

Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si... vezi detalii »

Companii



Branded


Related podcasts