Fondata in 2012, Heist Industries este singura agentie specializata in community marketing, un nou model de comunicare, bazat pe continut, povesti reale, personalitati si relevanta, folosind cele mai noi canale si tehnologii. Heist Industries construieste povesti de brand care amesteca toate ingredientele de mai sus, explorate, exploatate si amplificate in moduri inovatoare.
Heist Industries este aici pentru a cuceri orice comunitate si a transforma-o in voce de brand. Va fi atat de natural incat va arata ca un „heist”. Un heist al mintii. Pentru scopul inalt al noii religii de comunicare: povestirea si continutul viral cu impact.
Prezentarea serviciilor:
Agentie full-service cu focus Digital si Community Marketing
Portofoliu de clienti:
Mega Image, Tezyo, Baneasa Shopping City, Kandia Dulce, Prime Kapital, Julius Meinl Romania, Desperados, Jaguar Land Rover, Asirom, Muller, Green Cola.
Echipa de management:
Radu Pilat – Managing Partner











![[AIdea] Radu Pilat: Oamenii au tendinta sa spuna ca AI ne va lua joburile. AI va lua cu adevarat joburile livrate mediocru sau in care nivelul de creativitate e foarte scazut](https://media.iqads.ro/2025/08/fotojet9-cover-410.jpg)






![[Rewind & Play] Liviu Țurcanu: Promovarea diversității, incluziunii și a echității vor fi esențiale pentru branduri și la noi](https://media.iqads.ro/2025/01/liviu-2-cover-410.jpg)







![[Case Study] Heist Industries și Maspex România sunt premiați cu argint în cadrul competiției Webstock](https://media.iqads.ro/2023/11/photo-1-cover-410.jpg)









![[Puterea brandurilor] Radu Pilat: Nu cred ca exista lume fara branduri. Primul brand cunoscut cu adevarat a fost biserica, cu o super campanie facuta in anul 0](https://media.iqads.ro/2022/05/andr9993-cover-410.jpg)
![[Comunicare ca la carte] Radu Pilat: Cand am primit propunerea de a preda, am vrut sa o fac intr-un mod care schimba ceva – scoala adevarata e cea predata din propria experienta si extrem de aplicata](https://media.iqads.ro/2021/11/radu-pilat-cover-410.jpg)
![[Obsesii part-time] Gabriela Cioplea: Poate cea mai grea parte a fost timpul petrecut la panoul Sosiri-Plecări la temperaturi extreme și uneori și cu o burtă de 9 luni la purtător](https://media.iqads.ro/2021/08/gabriela-bumb-cover-410.jpg)
![[Noua frumusete] Radu Pilat: Am prins din pacate o bucata din era in care profesorii te puneau sa te tunzi, asadar nu fac absolut nimic pentru frumusete la presiunea sociala](https://media.iqads.ro/2021/08/radu-pilat-cover-410.jpg)
![[Noua frumusete] Anca Ifrim: Frumusețea este strict legată de apartenența la o cultură, la un set de valori general acceptat](https://media.iqads.ro/2021/07/anca-ifrim-group-creative-director-cover-410.jpg)




![[2020. Ghid de supravietuire] Ana Rinderu: Nu cred ca pandemia ne-a facut mai buni, dar ne-a aratat ca vietile noastre sunt mai legate decat credeam](https://media.iqads.ro/2020/12/127700541-126496679064499-414955990242354682-n-cover-410.jpg)


![[SoMe 2020] Claudiu Trușcă: Am urmărit în timp real cum noi platforme creative, precum Tik Tok, au explodat](https://media.iqads.ro/2020/07/claudiu-trusca-heist-industries-cover-410.jpg)

![[Start in creatie] Tiberiu Ivan: Nu am făcut încă puiul să zboare și nici nu m-am întrebat cât e halatul](https://media.iqads.ro/2020/05/tiberiu-ivan-cover-410.jpg)
![[Start in creatie] Mircea Gheorghe: Mereu am văzut generația mea ca pe o generație de test](https://media.iqads.ro/2020/05/mircea-gheorghe-cover-410.jpg)









