Making of Bergenbier la ADfel 2010

Bergenbier a aratat in mod neconventional la ADfel 2010 ca stie ce vor barbatii de la femeile de langa ei. Mai intai, Teo le-a explicat femeilor care sunt acele lucruri care i-ar face mai fericiti pe partenerii lor, in cadrul unui show de stand-up care a deschis saptamana ADfel.

Teo a facut, in acelasi timp, o pledoarie pentru frumusetea naturala a femeilor, invitandu-le pe acestea sa participe la "Seara Sutienelor", organizata de Bergenbier in cadrul celei de-a patra zile de ADfel. Fetele au fost invitate sa isi lase sutienele la garderoba din terasa, in schimbul unui cocktail pregatit special pentru ele. Barbatii s-au bucurat de priveliste toata seara, iar cei care si-au convins prietenele sa treaca pe la garderoba de sutiene au primit din partea Bergenbier o doza de bere.

Weekend-ul a inceput la ADfel cu concursul Miss Popularity, organizat de Bergenbier cu scopul de a facilita accesul la ID-urile de mess ale femeilor care ii interesau pe barbatii din terasa. Cei care au votat prin SMS cea mai frumoasa fata din concurs au primit o bere, un mesaj cu ID-ul de mess al fetei votate, plus sansa de a castiga greutatea lor in bere, in caz ca mesajul trimis era declarat castigator de catre Miss Popularity.

Concept: Leo Burnett
Implementare: IQads



Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Companii



Branded


Related podcasts