INOVEO, agentie de branding cu 25 de ani de experienta, a semnat proiectul de rebranding pentru GURSK, prima companie care a adus implanturile dentare coreene in Romania. Proiectul marcheaza o noua etapa de crestere si digitalizare pentru GURSK, companie inovativa in distributia de implanturi si solutii medicale complete pentru medicii stomatologi si clinicile stomatologice.
Colaborarea a presupus o analiza strategica aprofundata, secondata de workshopuri de brand cu echipa GURSK si definirea unei noi platforme de brand care sa reflecte valorile companiei –Pasiune, Familie, Grace, Great, Grateful. Identitatea vizuala a fost actualizata, iar rebrandingul a inclus si dezvoltarea unui nou sistem de arhitectura de brand pentru evenimentele lor (Implanto Days, Regen Days si Delta Session), dar si pentru aplicatia Find My Dentist. Anvergura proiectului a acoperit si dezvoltarea unui sistem de comunicare pentru toate materialele online si offline, adaptate nevoilor medicilor stomatologi din Romania si dezvoltarea si programarea website-ului.
„Rebrandingul GURSK e despre o promisiune reconfirmata catre medici: ca primesc mai mult decat produse – primesc incredere, relationare umana si sustinere constanta. E un pas firesc pentru o companie care a crescut organic, dar care acum are nevoie de un cadru strategic pentru viitor, inclusiv pentru pietele externe,” a declarat Dochita Zenoveiov, Brand Consultant si fondator INOVEO.
Cristina Rusen, Director de Marketing GURSK si project lead din partea clientului, a coordonat echipa interna pe tot parcursul proiectului.
„A fost o colaborare intensa si aplicata, care ne-a ajutat sa clarificam cine suntem ca brand si ce ne diferentiaza in piata. Echipa INOVEO a reusit sa extraga esenta noastra si sa o transforme intr-un discurs coerent si relevant.”
Arhip Pogurski, fondatorul GURSK, a adaugat:„Pentru mine, acest rebranding e o forma de respect si recunostinta fata de medicii stomatologi din Romania. Ei ne-au ales, ne-au oferit feedback, ne-au dat motive sa fim mai buni. Valorile noastre nu sunt doar cuvinte pe hartie. Sunt felul nostru de a fi si de a lucra. Fara comunitatea medicala, GURSK n-ar fi fost ceea ce este azi. Cu ei construim stomatologia din Romania de maine.”
Rebrandingul vine intr-un moment cheie pentru GURSK, care isi consolideaza pozitia pe piata din Romania si pregateste extinderea regionala. INOVEO continua sa lucreze cu echipa GURSK pentru implementarea noului brand pe toate canalele de comunicare.
INOVEO este o agentie de branding din Bucuresti cu 25 de ani de experienta in strategie de brand si design, workshopuri si cursuri de brand si autorul programelor educationale in branding ”Cel mai promitator Brand Romanesc”, Brand Academy si podcastul BrandTalks. Agentia lucreaza alaturi de antreprenori si echipe de management care isi doresc mai multa claritate si coerenta in comunicarea brandului lor. INOVEO este singura agentie din Romania cu o metodologie proprie de branding, patentata. Printre clientii sai se numara branduri sonore BNR, ASE, ROMGAZ, Radio ZU, ALTEX, TEILOR, AFI Europe, BIOFARM, NIMET, FIRSTBANK, Progresiv, Alexandrion Group, Continental Hotels, UNIKAT Group si alte peste 200 de branduri antreprenoriale romanesti.