[Etică & Tabu] Adrian Preda: Publicitatea nu e nici mai bună, nici mai proastă decât societatea în care funcționează

[Etică & Tabu] Adrian Preda: Publicitatea nu e nici mai bună, nici mai proastă decât societatea în care funcționează

Să nu faci rău. O regulă bună pentru viață și orice profesie. Și pentru publicitate, crede Adrian Preda, Creative Director FRIENDS\TBWA. Și acum vine partea grea: ce înseamnă "să nu faci rău" în 2024? Posibilitățile și interpretările sunt nelimitate: de la companiile care distrug planeta la stereotipiile din discursul lor, consumerism, exces, capitalism. 

"O discuție nesfârșită este despre clienții ”nocivi”. Alegeți-vă categoria: tutun, alcool, păcănele, chipsuri, sucuri, combustibili etc. Până și categorii aparent benigne, nu știu, ciocolata de exemplu. Departe de mine să spun să lasăm corporațiile de capul lor, nici vorbă. De-aici până la a le considera sursa tuturor relelor e o distanță ca de la cer la pământ", spune Predu. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related