
Articole care fac referire la Andreea Lupu


InfluenceMe 2021. Studiul Starcom care analizează factorii determinanți ai unei campanii de influencer marketing de succes
![[Noua frumusete] Andreea Lupu: Frumusețea este (și) o formă de consum. Iar acest consum este influențat de gen, clasă socială și o serie de markeri culturali](https://media.iqads.ro/2021/07/andreea-lupu-starcom-cover-410.jpg)
[Noua frumusete] Andreea Lupu: Frumusețea este (și) o formă de consum. Iar acest consum este influențat de gen, clasă socială și o serie de markeri culturali

15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite

Dragoș Neamu: “Identităţii Fragile” vorbește exact despre fragilitatea ființei umane în fața unor evenimente pe care nu le putem controla

InfluenceMe 2020: Contextul pandemic a generat schimbări de percepție în rândul consumatorilor și noi moduri de valorizare și evaluare a campaniilor cu influenceri

Influencer Marketing Conference, evenimentul care aduce bunele practici în colaborările brand-urilor cu creatorii de conținut

Starcom lansează primul studiu netnografic care analizează tranzițiile comunităților online de la începutul pandemiei

InfluenceMe 2019: Atitudinile și preferințele consumatorilor sunt influențate îndeosebi de campaniile care au o componentă culturală și un impact social.

Cea mai importanta conferinta despre influencer marketing din Europa Centrala si de Est revine toamna aceasta
![[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling](https://media.iqads.ro/2016/05/collage1-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Seminar Starcom MediaVest Group: Content is the King, Consumer is the Storyteller - cand consumatorul scrie briefuri, iar brandurile le transforma in storytelling
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
![[Consumer Report] Starcom: Incercand sa ducem mai departe observatiile marketerilor, alaturi de informatiile din Consumer Report, am actionat ca “human experience company”](https://media.iqads.ro/2015/07/crlogo1024x1024-cover-410.jpg)