MullenLowe semnează prima campanie de comunicare dedicată brandului Artesia, apă minerală naturală plată din portofoliul companiei Apemin Tușnad, în urma unui pitch câștigat anul acesta. Și o face într-un mod neașteptat, cu ajutorul unei platforme de comunicare dedicate – „Doar apă”.
Într-o categorie în care multe branduri își îmbracă mesajele în promisiuni despre magie, echilibru sau armonie, Artesia își propune să depășească clișeele și alege să spună simplu și direct ceea ce este cu adevărat: apă. Noul concept creativ „Doar apă” vine cu o voce distinctă: relaxată, onestă și curajoasă. O voce care spune exact ce este produsul: o apă oligominerală, de munte, de calitate, fără artificii, fără pretenții, potrivită pentru toți, în orice moment al zilei. Artesia vorbește despre normalitatea lucrurilor simple și despre alegerea firească a unei ape de încredere, potrivite pentru toți.
„<<Artesia. Doar apă>> nu este doar o campanie, ci o declarație de brand, o invitație la autenticitate și consolidarea unei relații de încredere cu consumatorii. Este despre frumusețea lucrurilor simple, despre încrederea pe care o poți avea într-o alegere onestă și despre puterea de a rămâne autentic. Alături de MullenLowe România am ales să dăm voce și personalitate unui brand tânăr de apă minerală naturală plată, care suntem convinși că își va găsi locul firesc în viața românilor.”, a spus Gabriela Ionescu, Marketing & Communication Director, Apemin Tușnad.
Campania își propune să arate că tocmai simplitatea poate fi cea mai puternică promisiune. Artesia este apă plată de zi cu zi, pe care o poți bea și dacă ai 14 ani, și dacă ai 80. Și după sport și după stat pe canapea. O apă de calitate, oligominerală, născută într-o zonă recunoscută pentru calitățile apelor – Harghita, perfectă pentru toți românii.
„Când vine vorba de comunicarea în categoria de apă, brandurile tind să fie aproape mereu overpromising. Noi am vrut să ne întoarcem la origini, să fim nici mai mult nici mai puțin decât apă. O apă care-ți promite fix ce poate promite o apă de calitate: hidratează, potolește setea, e sănătoasă. Așa a apărut ideea de <<Doar apă>>. Care nu e doar un slogan, ci o platformă de comunicare diferită față de ce ne-a obișnuit categoria, prin care tratăm situațiile de zi cu zi în care românii consumă apă cu un twist de umor și autoironie. Pentru că simplitatea și autenticitatea pot fi mai relevante decât orice artificiu creativ exagerat, iar prin Artesia fix asta vrem să arătăm.”, a declarat Andrei Ropotă, Senior Copywriter, MullenLowe România.
Campania integrează o serie de spoturi TV inspirate din momentele cotidiene ale consumatorilor. Fie că vorbim despre momentele în care ne grăbim să prindem un autobuz, clipele în care ne facem timp pentru noi sau atenția acordată celor dragi, reclamele surprind cu umor situații autentice în care Artesia este prezentă firesc, ca parte naturală din viața de zi cu zi.
Este o campanie complexă, 360°, care aduce brandul mai aproape de consumatori printr-un mix echilibrat de canale: TV, digital, digital out-of-home, activări in-store, influencers marketing și comunicare outdoor. Pe lângă spoturile TV, mesajele vor fi adaptate diferitelor segmente de public, pentru a crea o prezență coerentă și relevantă pe tot parcursul anului. Prin această abordare, Artesia își consolidează poziția ca apa minerală naturală plată de zi cu zi a consumatorilor români. Simplă, naturală, autentică - Artesia. Doar apă.
Echipa MullenLowe România: Cristiana Belodan – Managing Director; Alex Petrescu – Creative Director; Bianca Dragu – Head of Art; Andrei Ropotă – Senior Copywriter; Simina Leotescu – Strategy Director; Adrian Radu – AV Director; Anca Duță – Group Account Director; Silviu Clinciu – Account Director; Elena Enciu – Senior Account Manager
Echipa Apemin Tușnad: Mihai Neagu – CEO; Gabriela Ionescu – Marketing & Communication Director; Andreea Lupu – Brand Manager; Istvan Lorincz – Marketing Specialist; Anamaria Matei - Trade Marketing Manager
De 32 de ani în România, Mullen este o agenție integrată de marketing și comunicare, ce își propune să își păstreze mentalitatea de creativitate antreprenorială și spiritul dinamic. Agenția se poziționează ca challenger al modului de operare tradițional în procesul de creație și adoptă un model de lucru bazat pe integrare și perspectivă holistică asupra comunicării.
Produsul creativ semnat Mullen este gândit ca o soluție de business și nu doar de comunicare și, prin gândire creativă, inovație media și un customer journey bazat pe date, diferențiază brandurile clienților noștri în peisajul intens competițional.
În România, agenția face parte din Lowe Group, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare de pe piață.
Pentru mai multe informații, vizitați romania.mullenlowe.com, pagina de Facebook Mullen sau pagina de LinkedIn MullenLowe Romania.
Apemin Tuşnad este una dintre cele mai mari companii din piaţa apelor minerale din România. Are în portofoliu brand-urile Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns. Compania îmbuteliază apă minerală naturală încă din 1974, în localitatea Tușnadu Nou, în zona Harghita — un areal recunoscut pentru puritatea și calitatea apelor sale.
Artesia, apa minerală naturală plată din portofoliul Apemin Tușnad, este un brand aflat în creștere în ultimii ani, cu un potențial semnificativ de dezvoltare. Este o apă oligominerală, cu gust delicat și compoziție echilibrată, potrivită pentru consumul zilnic al tuturor vârstelor — de la copii la seniori. Artesia este o apă pentru oameni reali, de zi cu zi — simplă, echilibrată și de încredere.





















