Articole care fac referire la BERD
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii BERD
Oxygen și Xiaomi România transformă emoțiile autentice în artă fotografică în cadrul unui eveniment dedicat noii serii Xiaomi 15
Mastercard, Edenred, Pluxee și Up România sprijină financiar centrul de zi pentru familiile vulnerabile din Ucraina și România, coordonat de Salvați Copiii România
Oxygen semnează “Vocea Muntelui”, campania în care Vodafone celebrează 20 de ani de parteneriat cu Salvamont România
Fagura anunță lansarea noii sale identități vizuale, parte a strategiei de brand și de repoziționare construite împreună cu echipa de consultanți de la Brandocracy
Salvați Copiii, Jobs for Ukraine și Centrul Mastercard pentru Creștere Incluzivă, alături de BERD, susțin familiile din Ucraina și România cu servicii de îngrijire a copiilor și sprijin în angajarea părinților
Oxygen își continuă acțiunile de împădurire. Pădurea Oxygen cuprinde peste 4,3 hectare și 5000 de puieți de platan, molid și salcie în județul Prahova
Oxygen continuă acțiunile de împădurire și plantează o perdea forestieră de platani în județul Prahova
FEPRA va investi 15 milioane de euro până în 2030 pentru a dezvolta economia circulară în România, pe baza unei strategii complexe de dezvoltare durabilă elaborată în parteneriat cu Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD)
Oxygen devine prima agenție integrată de comunicare din România care își neutralizează amprenta de carbon
Academia Prietenoasă Wantsome lansează cursurile Low-Code Engineering într-o ediție specială dedicată femeilor, sprijinită de BERD
Conferința All Things Facebook & Instagram - află toate noutățile din SoMe Marketing, direct de la experți Meta
OXYGEN semnează noua campanie de comunicare a Olympus Foods România pentru lansarea primului ambalaj r-Pet pentru lapte
Garanti BBVA România și Oxygen lansează Calendarul fără Surprize Financiare și pun pe ritmuri de colinde sfaturi financiare pentru români

































![[Unde esti, brandingule?] Irinel Ionescu (Ampro): Cel mai mult ma enerveaza internationalizarea asta dusa la extrem, in care multe branduri locale isi pierd diferentiatorii si identitatea](https://media.iqads.ro/2018/06/seb-5247-cover-410.jpg)












