[SoMe Update] Lidia Albu: Oamenii au alte așteptări de la branduri astăzi și dacă nu simt the human touch, un discurs ancorat în realitate, dau foarte repede cancel

[SoMe Update] Lidia Albu: Oamenii au alte așteptări de la branduri astăzi și dacă nu simt the human touch, un discurs ancorat în realitate, dau foarte repede cancel

Lidia Albu, Social Media Director Ogilvy România, a spus DA tuturor experiențelor care i-au apărut în cale, iar asta, plus echipa potrivită, a contat cel mai mult în parcursul ei în industria creativă. A început în Social Media încă din facultate, când lucra cu blogeri, care nu se numeau încă influenceri și puteau fi numărați pe degete. Peisajul digital s-a tranformat cu o viteză uluitoare între timp, dar adaptarea face parte din ADN-ul oamenilor de Social Media, crede Lidia.

"Nu mai este doar despre a pune spotul pe YouTube și o versiune mai scurtă pe Facebook sau despre a posta după event un album cu poze. :) Social media a devenit un mediu indispensabil unde se întâmplă lumea, pur și simplu", spune Lidia. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Ogilvy Group România

Ogilvy România, parte din rețeaua internațională Ogilvy, este o companie WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume (NASDAQ:WPPGY). Pe piața locală, Ogilvy creează platforme de comunicare,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related