
Articole care fac referire la CSR Manager


AVON și Kaufland România continuă caravana socială #CancelCancer – un demers de prevenție împotriva cancerului de sân - îndemnând femeile să dea ‘cancel’ motivelor pentru care amână controlul mamar anual

KFC susține nevoile alimentare și de educație pentru copii din medii defavorizate, prin “Meniul Zilei de Mâine”, o inițiativă Sphera

Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile lansează al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului de granturi În Stare de Bine, dedicat ONG-urilor
![[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională](https://media.iqads.ro/2023/05/pr-pastel-cover-410.jpg)
[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională

Concertul Regal caritabil revine pe scena Ateneului Român în susținerea tinerilor artiști ai României

10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională

AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, îndemnând femeile să fie parte din cel mai mare manifest-social al scuzelor (ne)necesare

Farmec a ajuns la 50 de mii de ambalaje reciclate în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”

KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”

KFC România contribuie la reducerea risipei alimentare prin extinderea programului Harvest, ajungând la 40 de restaurante implicate la nivel național

15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite

HerculaneProject lansează #IGotMarked, platformă de promovare și valorificare digitală a patrimoniului cultural al Băilor Herculane. Om cu om salvăm patrimoniul

KFC România și Banca Regională pentru Alimente Oradea devin parteneri în susținerea programului Harvest

A doua casă de tip familial ridicată de Hope and Homes for Children și Kaufland România în Neamț este gata

KFC România extinde programul Harvest în 2020, prin parteneriatul cu Fundația Filantropică Metropolis

Asociația Zi de Bine dă start proiectului “Perna cu tihnă” și va pregăti în luna decembrie 700 de pachete, pentru 700 de bunici, cu tot ce încape într-o față de pernă

Mai presus de vorbe sunt faptele. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite

Ediția din 2020 a Rocanotherworld stă sub semnul solidarității și susține 500 de familii din medii defavorizate din județul Iași

Cinema #pebune la tine acasă. KFC lansează The CROPPERS, un serial gândit pentru verticala smartphone-ului tău, printr-o avanpremieră 100% digitală

45.300 de porții de mâncare donate personalului medical din 5 spitale din București și către persoane vulnerabile

Patru ONG-uri se unesc și dezvoltă în numai 5 zile o platformă de suport tehnic și educațional pentru profesorii din România
![[CSR în 2019] Katharina Scheidereiter (Kaufland România): Investim predominant în cauze și proiecte strategice, de mari dimensiuni, care să genereze impact puternic](https://media.iqads.ro/2019/05/kathi-scheidereter-kaufland-romania-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Katharina Scheidereiter (Kaufland România): Investim predominant în cauze și proiecte strategice, de mari dimensiuni, care să genereze impact puternic

Sphera Franchise Group lansează primul Raport de Sustenabilitate și spune, astfel, povestea brandurilor, dincolo de restaurante

KFC România extinde programul Harvest la nivel național și implementează sistemul propriu de donare de produse alimentare, acum și în Brașov

CreateAthon® România - Cât bine poți crea în 24 de ore? Maraton de servicii de comunicare pro-bono pentru ONG-uri
![[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume](https://media.iqads.ro/2019/05/claudia-porojan-csr-media-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Claudia Porojan (Sphera Franchise Group): Peste 70% din alimentele și ingredientele Grupului provin de pe piața locală, inclusiv categorii precum carne, brânză și legume

KFC România lansează programul Harvest – o inițiativă care își propune să susțină comunitatea locală și să reducă risipa alimentară

Cărțile donate prin campania Biblioteca Centenară ar forma o Coloană a Infinitului de 15 ori mai mare
