Articole care fac referire la CSR Manager
[PR Playbook] Ioana Duca: Chiar dacă PR-ul face parte din industriile creative, există o știință elaborată în spate care ne „obligă” să ne uităm la date
pastel și Masteratul de Marketing și Comunicare în Afaceri de la Facultatea de Marketing, din cadrul Academiei de Studii Economice din București – un parteneriat pentru formarea specialiștilor de mâine
[Case Study] Cum comunici despre intersecționalitate. De la „n-ați găsit și voi un cuvânt mai bun?” la „Ups, sunt și eu aici. N-am știut că am fost discriminat”
AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează informațiile despre educație și prevenție
„Ștergem tradiția de praf”: manifestul Profi și Goldfish Project care ne îndeamnă să redescoperim gustul autentic românesc
Ferma „Sol și Suflet”: trei ani de inovație care au dus la un model autosustenabil în agricultura regenerativă românească
Un milion de euro pentru ONG-uri: Kaufland România și FDSC anunță programul În Stare de Bine 2024 - 2025
Cei mai buni angajatori din România și profesioniștii din HR își dau întâlnire la conferința APPLY, pe 22 martie
AVON și pastel au dăruit ÎNCREDERE celor 500 de reprezentați AVON în cadrul evenimentului anual, Conferința Liderilor
Bookster lansează campania „Trimite-i șefului tău o carte” pentru angajații care nu au Bookster în companie
Peste 16.000 de femei au beneficiat de ecografii mamare gratuite prin caravana socială Cancel Cancer
AVON și Kaufland România continuă caravana socială #CancelCancer – un demers de prevenție împotriva cancerului de sân - îndemnând femeile să dea ‘cancel’ motivelor pentru care amână controlul mamar anual
Kaufland România și Fundația pentru Dezvoltarea Societății Civile lansează al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului de granturi În Stare de Bine, dedicat ONG-urilor
[PR & Comunicare 2023] Ioana Duca și Nicoleta Apostol: Uneori brandurile abordează PR-ul ca un panaceu pentru lucrurile care nu funcționează și care au nevoie să fie „înfrumusețate”. Mi-aș dori să scăpăm de această percepție disfuncțională
Concertul Regal caritabil revine pe scena Ateneului Român în susținerea tinerilor artiști ai României
10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională
AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer, îndemnând femeile să fie parte din cel mai mare manifest-social al scuzelor (ne)necesare
Farmec a ajuns la 50 de mii de ambalaje reciclate în campania „Ai grijă de natură așa cum ai grijă de tine”
KFC se alătură și anul acesta World Vision în susținerea programului de strângere de fonduri „Vreau în clasa a 9-a”
KFC România contribuie la reducerea risipei alimentare prin extinderea programului Harvest, ajungând la 40 de restaurante implicate la nivel național
15 minute pentru viață. AVON și Kaufland România continuă campania #CancelCancer - caravana națională de ecografii mamare gratuite





![[Case Study] În Stare de Bine la aniversarea de 6 ani – Poveștile din spatele cifrelor](https://media.iqads.ro/2025/06/isdb-cover-picture-copy-cover-410.jpg)
































