
Articole care fac referire la Euromonitor


Retailul de top vine pe 4 mai la Marriott: European Digital Commerce, evenimentul primăverii în comerț

Raport GPeC E-Commerce România 2022: Cumpărături online de 6,3 miliarde de euro, în creștere ușoară față de 2021

Institutul Mastercard Economics: Consumatorii aleg experiențele și cheltuielile esențiale, în ciuda presiunii economice

Samsung lansează a doua ediție Innovation Report 2021: un catalog digital despre tehnologie, trenduri populare și responsabilitate digitală

Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile

Optimized prezintă Ghidul Shopping Season 2021: sfaturi despre cum pot fi crescute vânzările și pot fi atrași clienți noi

Georgiana Vlahbei și Alina Tofan: Am gândit versiunea noastră eco de Capră în speranța unei reînnoiri a obiceiurilor de consum
![[Marcom 2021] Roxana Memetea: Pandemia a dat reteta peste cap si a lasat loc si de experiemente si inovatie si unor branduri le-a dat mai mult curaj](https://media.iqads.ro/2021/02/dsc-9043-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Roxana Memetea: Pandemia a dat reteta peste cap si a lasat loc si de experiemente si inovatie si unor branduri le-a dat mai mult curaj

Zenith: Mediul digital din România va atrage 25% din bugetele de media până la sfârșitul anului 2023

The Azores Sustainability & CSR Services anunță lansarea celei de-a doua ediții a Community Index 2020: radiografia proiectelor corporate de investiții în comunitățile din România

retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hybrid: RetailAboveCorona - Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie
![[CSR-ul lui 2017] Gilda Lazăr, JTI: Campaniile pot intra în categoria CSR doar atunci când transmit mesaje de interes public și ating o problemă gravă a comunității; altfel, sunt doar exerciții de PR](https://media.iqads.ro/2017/04/dc4a6379-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Gilda Lazăr, JTI: Campaniile pot intra în categoria CSR doar atunci când transmit mesaje de interes public și ating o problemă gravă a comunității; altfel, sunt doar exerciții de PR

A crescut preferinta romanilor pentru tratamente naturiste, iar medicii sunt mai deschisi catre fitoterapie

Academia Lay’s si-a ales castigatorii! Trei dintre cei 39 de studenti si masteranzi inscrisi in program vor lucra in departamentul Agro al PepsiCo
