[Marcom 2021] Roxana Memetea: Pandemia a dat reteta peste cap si a lasat loc si de experiemente si inovatie si unor branduri le-a dat mai mult curaj

[Marcom 2021] Roxana Memetea: Pandemia a dat reteta peste cap si a lasat loc si de experiemente si inovatie si unor branduri le-a dat mai mult curaj

2020 a fost un maraton pentru piata de publicitate, spune Roxana Memetea, Managing Partner DDB & Tribal Worldwide Romania. Un maraton cu un traseu necunoscut si plin de obstacole, la finalul caruia nu s-au dat medalii, dar cei care i-au supravietuit s-au simtit victoriosi. A inceput cu socul initial al pandemiei, a continuat cu speranta “ne intoarcem la birou in cateva saptamani” si apoi cu nevoia constanta de adaptare, gasit solutii si regandit planuri. 

Pe unii dintre noi, experienta crizei economice din 2008-2009 ne-a ajutat, sa fim cerebrali in decizii, dar si sa ajustam previziunile de business cu realism si maturitate. A fost insa vorba despre un context cu totul nou, cu efecte in lant, care au dat peste cap planurile de marketing ale brandurilor

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Sectiune



Branded


Related