Articole care fac referire la Gabriel Eremia
Whirlpool redefinește relația dintre tehnologie și grija de sine prin campania de comunicare dedicată gamei de mașini de spălat rufe FreshCare+
Arctic, brandul de electrocasnice care oferă cel mai bun raport calitate-preț pe piața românească, potrivit unui nou sondaj ICERTIAS
Beko România depășește pragul de 45 milioane aparate frigorifice la fabrica din Găești, continuând tradiția excelenței și a sustenabilității
Designul ca formă de transformare: „Horizon Awakening”, instalația Whirlpool de la INTERNI, în cadrul Milan Design Week
Beko lansează campania „Beko, de la compania numărul 1 în Europa în categoria electrocasnicelor mari”
Două trofee la Webstock pentru Beko România: inovație și performanță în portofoliul de branduri al companiei
Angajamente față de clienți și servicii de Customer Service recunoscute la nivel european: Beko România câștigă aur la ECXA 24
Brandul Arctic lansează campania „Din dragoste pentru noua bucătărie Arctic”, o reinterpretare a celor mai căutate opt rețete din România
Noua campanie Beko „SaveWater – Schimbarea începe cu fiecare picătură de apă”, un proiect 360° dedicat educației pentru sustenabilitate
Mesaj pentru românii aflați departe de casă. Arctic a sărbătorit Ziua Națională a României cu un mesaj în Times Square, New York
Arctic lansează primul proiect de digital edutainment al brandului, o emisiune online dedicată tradițiilor culinare sustenabile
Arctic este, pentru al patrulea an consecutiv, pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești
Arctic X Nostalgia: Zeci de mii de participanți, inspirați printr-o experiență imersivă să-și redescopere garderoba, ca parte a unui stil de viață sustenabil
Beko lansează o campanie axată pe sinergia sustenabilitate-performanță a noii generații de mașini de spălat Beko AquaTech A-30%
Arctic câștigă aur la Effie Awards România 2023 cu o campanie centrată pe educarea consumatorilor despre un stil de viață sustenabil
Fundația Arctic îi provoacă pe români să adopte comportamente sustenabile prin campania „Redefinește mândria românească”
Arctic lansează Fundația Arctic pentru a consolida educația pentru sustenabilitate în rândul românilor
Arctic îi invită pe cei mici în Casa sustenabilă din Destiny Park pentru a învăța cum să aibă grijă de mediul înconjurător
Cu o cifră de afaceri de 1,85M euro în 2022, divizia CIS a Zitec estimează un trend ascendent al serviciilor de mentenanță software și pentru 2023
Advertising Unplugged by Gabriel Eremia, o nouă platformă de learning și development pentru industria de advertising
Retrospectiva anului 2022: Realizări, provocări și idei aduse la viață de echipa de Digital Marketing a Zitec
Arctic dotează cu electrocasnice secția de Nefrologie Pediatrică a Institutului Fundeni, Spitalul Municipal Moreni, două ONG-uri și o școală
Arctic lansează o nouă campanie axată pe sustenabilitate - „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”
Zitec: 3 inițiative de digital pe care le poți porni în septembrie pentru un final de 2022 performant
Arctic, pentru al treilea an consecutiv pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești
Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine
Arctic, pentru al doilea an consecutiv pe primul loc în topul celor mai puternice branduri românești
Compania Arctic donează Spitalului „Grigore Alexandrescu” produse electrocasnice în valoare de 100.000 de lei
Arctic aduce în prim plan gama de încorporabile ce îmbină tehnologia cu designul contemporan, prin campania „Descoperă universul colecțiilor Arctic”






























