Arctic lansează o nouă campanie axată pe sustenabilitate - „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”

Arctic lansează o nouă campanie axată pe sustenabilitate - „Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic”

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, lansează o nouă campanie axată pe un stil de viață sustenabil, încurajându-i pe români să aleagă ingrediente locale care se pot transforma în preparate delicioase și sănătoase cu ajutorul electrocasnicelor de gătit încorporabile Arctic.

Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic” este mesajul campaniei semnate de agenția McCann Bucharest. Aceasta vizează consolidarea poziționării Arctic ca brand sustenabil și prezentarea versatilității produselor companiei. Astfel, Arctic subliniază încă o dată importanța modelelor de consum responsabil, în linie cu strategia companiei ce pune sustenabilitatea în centrul modelului său de afaceri. Alimente locale și de sezon înseamnă lanțuri scurte de aprovizionare, mai puțină poluare, dar și beneficii pentru sănătate și comunitate. Electrocasnicele încorporabile Arctic sunt partenerul perfect pentru a pune în valoare gustul și calitățile nutritive ale ingredientelor locale.

Campania se desfășoară preponderent în mediul digital, conform strategiei digital și mobile first a brandului. Ea include un landing page, care conține atât o incursiune mai amplă în conceptul campaniei, cât și prezentarea produselor și a principalelor tehnologii - gătirea asistată cu abur pentru cuptor și inducția pentru plita încorporabilă.

Componenta digitală cuprinde campanii Google Search & Display, ad-uri de tip programmatic, social media - Facebook, Instagram, TikTok și Youtube, la care se adaugă platforma media Teads, dar și OOH digital.  

„Ne-am propus de ceva vreme deja să aducem o schimbare de optică și o nouă direcție de comunicare, prin care să încurajăm românii să își analizeze alegerile în materie de consum, oferindu-le alternative sustenabile. Cu această nouă campanie plasăm în prim-plan produsele Arctic Built-In, o categorie cu creștere semnificativă, invitând totodată românii să cumpere în mod responsabil și să redescopere gustul local, autentic. Educația pentru sustenabilitate este o parte esențială a brandului Arctic și o vedem drept cea mai sigură cale de a face schimbări reale pentru salvarea mediului și asigurarea unui viitor mai bun. Evoluăm odată cu clienții, oferindu-le soluții, făcând în fiecare zi încă un pas în direcția corectă și fiindu-le parteneri în acest parcurs”, a declarat Gabriel Eremia, Director de Marketing și Product Management Arctic.

„Odată cu campania pentru electrocasnicele încorporabile, continuăm viziunea brandului Arctic de a încuraja românii să trăiască sustenabil, dar nu printr-o schimbare totală a vieții sau prin eforturi supraomenești, ci prin simple alegeri pe care le pot face în fiecare zi. De data asta îi încurajăm pe români să susțină producătorii locali, iar electrocasnicele Arctic sunt partenerul perfect pentru a găti cât mai bine produsele care vin de lângă noi, nu cele care fac înconjurul lumii până ajung în bucătăriile noastre”, a declarat Lucian Cernat, Group Creative Director McCann Bucharest.

Mâncarea de la producătorii locali merită electrocasnicele încorporabile Arctic” este cea de-a doua campanie pe tema sustenabilității dezvoltată de companie în acest an ce atrage atenția asupra nevoii de a ne adapta stilul de viață pentru a minimiza daunele asupra mediului. În luna aprilie, Arctic a lansat Forgotten, prin care a urmărit să îi inspire pe români să își redescopere hainele din garderobă. Campania, gândită ca un răspuns la problema supraconsumului de textile, s-a aflat pe shortlist la Cannes Lions, la secțiunea Media, Excellence in Media - Use of Integrated Media.

Echipele care au realizat campania sunt:

Echipa Arctic: Gabriel Eremia – Marketing & Product Management Director / Alexandra Pascu – Head of Brands / Daniela Costi – Brand Manager Arctic / Georgiana Rusu –  Senior Specialist Arctic Brand Analysis/ Cătălin Cincu – Lead Digital Marketing / Diana Constantin – Senior Specialist Social Media /  Mihaela Mușat –  PR Lead

Echipa McCann Bucharest: Cătălin Dobre - Chief Creative Officer / Ștefan Chirițescu – Chief Strategy Officer / Anne Schepp - Senior Brand Experience Planner / Lucian Cernat – Group Creative Director / Sabina Popa – Art Director / Andrei Mihăilescu – Senior Copywriter / Tiberiu Munteanu - Head of A/V Production / Cosmin Hritcu - AV Producer / Diana Patriche - Account Director / Anca Morega – Senior Account Manager.

Arctic, liderul pieței de electrocasnice din România, este una dintre cele mai puternice companii din România, și în același timp unul dintre cei mai importanți angajatori și exportatori ai României. Cu aproximativ 5.700 de angajați, compania exportă 84% din producția totală în peste 80 de țări.

Cu o istorie de peste jumătate de secol, Arctic este parte din grupul Arçelik din anul 2002, perioadă în care și-a crescut semnificativ atât cifra de afaceri, cât și capacitatea de producție.

Compania deține cea mai mare fabrică de electrocasnice din Europa continentală, unitatea de la Găești producând până în prezent peste 40 de milioane de aparate frigorifice. De asemenea, deține și prima fabrică Industry 4.0 din România și una din puținele din Europa, fabrica din Ulmi, Dâmbovița, având o capacitate de producție de 2,2 milioane de unități pe an.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related