Rogalski Damaschin oferă 2 burse la #TalentBet

Rogalski Damaschin oferă 2 burse la #TalentBet

Suporteri asumați ai specializărilor în industrie, cei de la Rogalski Damaschin oferă 2 burse pentru oamenii talentați care se înscriu la ediția de august a #TalentBet, acceleratorul de carieră organizat de The Alternative School peste vară. Câștigătorii primelor 4, ce includeau și prezența la #TheFutureOfCreativity, au fost deja acordate de aceeasi agenție pentru Lorena Enache, Amalia Vornicu, Darius Stoian și Rareș Chirilă.

#TalentBet este o platformă de studiu, workshop și networking pentru tinerii creativi și strategi, de la agenții, de la client sau freelanceri. Beneficii? O perspectivă mai largă asupra viitorului creativității, portofolii mai articulate, ghidaj profesional în carieră, șansa de a se califica la competiții internaționale și un context în care creativi din medii diferite descoperă oameni noi.

Cei care vor să aplice pentru burse trebuie să trimită cv-ul și portofoliul la [email protected], menționând la subiect #Scholarship #RogalskiDamaschin până pe 14 august. Bursierii, posesori ai celor mai reușite aplicații, vor avea acces gratuit la un program condensat, cu traininguri la zi, proiecții de studii de caz de la Cannes, expunere internațională și networking de prima mână, celebrat cu Kronenbourg Blanc 1664 și rosé, via Caii de la Letea.

Pe 16 august, în premieră pentru industrie, #TalentBet debutează cu #PortfolioNight la Mindspace Victoriei. Trei lideri ai industriei creative cu performanțe internaționale- Livia Fălcaru - ilustrator, Cătălin Dobre - CEE McCann, Cosmin Baba Director de Creație Oxygen, răspund întrebărilor și dau feedback, în public, pe cele mai reușite portofolii ale celor înscriși la #TalentBet. Ceilalți primesc feedback individual, ca toți să-și poată rafina aplicațiile și să fie mai bine pregătiți pentru orice schimbare de carieră.

Încă 5 întâlniri cu speakeri valoroși, dublate de proiecții ale lucrărilor câștigătoare de la Cannes Lions, fac focus pe topicuri relevante pentru viitorul industriei.

Cătălin Dobre, CEE Creative Director McCann vorbește pe 18 august (19h-21), despre cum se construiesc studiile de caz și despre arta de a comunica o idee cu impact. Participanții vor analiza aplicațiile de la Young Lions2022, atât din perspectiva ideii, cât și din cea a prezentării lor în board.

Pe 20 august, intre 10 și 13, ilustratoarea Meri The Zu si Mădălin Dragnea, Creative & Motion Director la ALL MAD Studio, vorbesc despre emoții și limbaje vizuale. Prezentările lor sunt dublate de două perspective de la client: Gabriel Eremia, Director de Marketing la Arctic, va vorbi despre recent nominalizata campanie Forgotten, la Cannes, iar Matei Goncea, Creative Marketing Manager / Europe la Coca-Cola, va veni cu studii de caz articulate despre “Empatie si creativitate cu rezultat”.

Pe 23 august (19h-21), Cosmin Baba, Director de Creație Oxygen, va vorbi despre trenduri în comunicare și Andreea Călărasu, Senior Strategist, Jam Session, despre cum arată viitorul strategiei, în ecoul recent încheiatului festival al Leilor.

Davor Bruketa – Chairman la îndelung aplaudata Bruketa Zinic Grey și Nicholas Klein, Director de creație la Philipp und Keuntje, ambii premiați la Cannes, vor discuta pe 25 august, via zoom, despre tehnologie și creativitate. Întâlnirea de pe 25 se încheie cu o ultimă analiză pe portofolii, facută de Tammy Lovin, emerging tech specialist, metaverse architect & virtual fashion designer.

Pe durata programului, creativii vor aplica concluziile seminariilor în rezolvarea unui brief. Cea mai bună echipă se va califica la competiția digitală de comunicare integrată de la Eurobest. Cei de până în 23 de ani au, la rândul lor, acces la competiția pentru Roger Hatchuel Academy 2023.

Parteneri: Kronenbourg Blanc, Caii de la Letea & Mindspace Victoriei.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Oxygen

Oxygen este o agentie integrata de comunicare, cu sedii in Bucuresti si Cluj-Napoca. Cu peste 13 ani experienta pe piata, Oxygen a lucrat de-a lungul anilor cu branduri si companii locale si internationale, din... vezi detalii »

Campanii

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related