Articole care fac referire la IPG Mediabrands
UM România se alătură campaniei globale "Stand Against Bland" printr-un eveniment de lansare inovator despre diferențiere, viziune nuanțată, impact cultural, esența unui marketing relevant
UM lansează la nivel global noua sa poziționare Full Color Media, susținută de un studiu inovator despre mărci – Brand Patterns
Teads lansează un modul pentru măsurarea emisiilor de carbon ale campaniilor digitale, prin integrarea cu Scope3
Piața locală de media, venituri record de 700 milioane de euro, în 2023, conform estimării Initiative România
Initiative lansează Business Intelligence Suite, un pachet de instrumente și competențe care sprijină deciziile de business ale clienților la toate nivelurile
Piața de media din România a scăzut cu 2,7% în 2020, însă este așteptată o creștere de 4% în cursul acestui an
În 2020, Initiative anticipează o creștere de 5.5% a pieței de media din România. Agenția lansează un up-to-date al raportului Media Fact Book
Initiative prognozează o nouă creștere a pieței de media din România în 2018. Agenția lansează o variantă actualizată a raportului Media Fact Book
Initiative ajută brandurile să ia inițiativa în cultural branding, prin lansarea unei noi poziționări
McCann Health Bucharest incepe colaborarea cu Secom si lanseaza prima campanie de imagine sub sloganul “Remedii moderne pentru o viata moderna”
A XX-a editie a Media Fact Book, lansata de Initiative, anunta cresteri de 6% pentru piata de media atat in 2015, cat si in 2016
Programmatic advertising, fenomenul care poate schimba radical industria online, dezbatut la ICEEfest
























