BOLD by Initiative: Cum să generezi impact în brand și business cu o investiție media eficientă

BOLD by Initiative: Cum să generezi impact în brand și business cu o investiție media eficientă

Initiative România a lansat un nou framework strategic prin care propune o viziune integrată de analiză, optimizare și eficientizare a investiției de media pe întregul funnel de consumator. Adresarea integrată a întregului funnel de consumator și alocarea eficientă, precisă și strategică a eforturilor de media fac parte din framework-ul Fame & Flow, viziunea globală a Initiative, pentru maximizarea impactului media în rezultatele clienților săi.

Framework-ul strategic a fost lansat în cadrul celei mai recente ediții BOLD, iar tema evenimentului dedicat a fost și una dintre cele mai mari provocări din marketingul digital de azi: cum să obții rezultate comerciale rapide, reușind să construiești brand și relevanță culturală pe termen lung. Continuând o tradiție de peste opt ani, evenimentul l-a avut ca invitat special pe Michael Campbell, Managing Partner, Performance Planning EMEA, IPG Mediabrands’ KINESSO & Initiative, care, alături de echipa locală de digital a Initiative România, formată din Cosmin Oțel, Head of Digital, Bogdan Slăvescu, Head of Performance și Alex Marin, Digital Lead, a adus în prim-plan cele mai noi trenduri din marketingul digital global și felul în care acestea se reflectă în piața locală.

„Suntem într-o perioadă efervescentă în care ritmul inovației tehnologice ne provoacă și ne susține să construim noi modele de succes pentru branduri. Decalajele strategice dintre regiuni sunt din ce în ce mai fluide, iar prezența mea la BOLD by Initiative este un semnal în plus despre potențialul pozitiv al acestei piețe. Lansarea noului framework strategic Initiative ne permite să construim campanii eficiente bazate pe date și modele verificate prin care oferim clienților o creștere solidă în brand, reușind în același timp să livrăm și succesul comercial necesar pentru a alimenta bugetele media”, a declarat Michael Campbell, Managing Partner, Performance Planning EMEA, IPG Mediabrands’ KINESSO & Initiative.

De la impactul Inteligenței Artificiale în marketingul digital, consumul fragmentat de media și impactul său în toate deciziile brandurilor până la folosirea volumelor mari de date pentru creșterea eficienței comunicării, Michael Campbell a făcut o analiză a celor mai importante schimbări pe care le vom vedea în perioada următoare. Expertiza lui Michael Campbell în modelarea datelor și abordarea integrată a întregului funnel de consumator a oferit invitaților o demonstrație despre cum poate să arate o alocare strategică de resurse și cum se pot obține rezultate solide în urma unei campanii de comunicare.

Într-un context economic în care presiunea pe rezultate rapide este din ce în ce mai mare și investițiile în marketingul digital cresc, brandurile trebuie să aplice principii de eficientizare și analiză a datelor în fiecare etapă a interacțiunii cu consumatorul, alocând în același timp resursele necesare creșterii solide pe termen lung. Folosind principii de digital performance, alături de instrumente și tactici de măsurare a celor mai importanți indicatori de brand, noul framework strategic Initiative permite brandurilor să aibă o creștere solidă și sigură.

Liderii din marketingul local prezenți la eveniment au descoperit o nouă perspectivă de analiză a datelor de consumator și de brand, integrate într-un framework complex ce-și propune să maximizeze eficiența investiției cu relevanță culturală folosind o abordare bazată pe tehnologie.

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative face parte din Lowe Group, care include și agenţiile MullenLowe (agenție integrată de marketing și comunicare), Golin (relații publice), Medic One (comunicare în domeniul medical) și Path (unit-ul din Lowe Group specializat în analiza și interpretarea datelor).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Medic One Communication

Founded in 1999 by MD Oana Cociasu together with Veronica Savanciuc and other partners, Medic One is the first full-service communication agency in Romania to exclusively dedicate its activity to medical... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

MullenLowe

De 29 de ani in Romania, MullenLowe este o agentie de creatie, marketing si brand strategy, care isi propune sa isi pastreze mentalitatea de creativitate antreprenoriala si spiritul dinamic. Agentia se pozitioneaza... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related