Jose Antonio Espinoza despre intrarea pe piata romaneasca a Brand Programming Network: "Obiectivul nostru este sa ajungem in top 10 agentii de media din Romania"

Jose Antonio Espinoza despre intrarea pe piata romaneasca a Brand Programming Network: "Obiectivul nostru este sa ajungem in top 10 agentii de media din Romania"

Sub umbrela IPG Mediabrands, agentia de media Brand Connection, parte a grupului Lowe, a devenit Brand Programming Network. Compania va fi condusa de Ileana Tomescu din pozitia de Managing Partner, iar agentia BPN va activa sub umbrela grupului Lowe. Am discutat cu Jose Antonio Espinoza (Presedinte Internatinal Brand Programming Network) despre strategia de lansare a retelei la nivel global, pozitionarea pe piata a BPN, obiectivele pe plan local si international si noutatea adusa de BPN pe piata romaneasca. 

IQads: De ati ales Romania ca a patra tara in care ati lansat BPN?
Jose Antonio Espinoza: Am decis sa  lansam pe trei piete care erau strategice pentru clientii de care aveam nevoie: USA, India si Danemarca. Pe doua din cele trei piete am inceput de la zero. In Romania, deja exista Brand Connection. Sunt saptesprezece piete unde avem Brand Connection, si am facut acest rebranding. De aceea Romania este a patra tara in care am lansat  BPN. Strategia este sa incepem cu Europa de Est, sa continuam cu America Latina si apoi sa ne ducem catre restul Europei. Apoi vom merge catre Africa Centrala si de Nord si apoi in America Latina. De acum si pana in noiembrie ne vom lansa pe diferite piete.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related