Cadreon deschide in Ungaria un nou hub de programmatic buying, care deserveste Europa Centrala si de Est

Cadreon deschide in Ungaria un nou hub de programmatic buying, care deserveste Europa Centrala si de Est

Cadreon isi continua strategia de expansiune prin lansarea unui nou hub de programmatic buying in Ungaria. Serviciul e deja operational in peste 25 de tari la nivel global si a fost introdus pentru prima data in Europa in 2011, in Marea Britanie, fiind apoi extins pentru pietele din Germania, Olanda, Franta, Belgia, Italia, Danemarca, Spania si Suedia.

Platforma este lansata de Initiative Media, BPN Romania si Universal Media (parte a grupului Interpublic MediaBrands) cu scopul de a optimiza campaniile digitale. Hub-ul localizat in Ungaria urmeaza sa activeze pe pietele din Europa Centrala si de Est, informeaza un comunicat de la GolinHarris.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related