Brandurile trebuie sa inoveze pentru a castiga portofelul consumatorului

Brandurile trebuie sa inoveze pentru a castiga portofelul consumatorului

Contextul in care cele mai multe branduri trebuie sa castige atentia consumatorilor, o lume mai aglomerata ca traficul de dimineata, incepe sa contina tot mai multe inovatii tehnologice. In a doua zi de ICEEFEST, l-am intrebat pe Gilad Coppersmith, coordonator al digitalului la IPG Mediabrands in 52 de tari si responsabil cu extinderea la nivel global a unor servicii oferite de Mediabrands, cum ar trebui sa abordeze brandurile problema inovatiei.

Inovatia de dragul inovatiei este o risipa de bani cand vorbim de comunicarea de marketing

IQads: Care crezi ca este legatura dintre inovatie si comunicarea de brand?
Gilad Coppersmith: Intrebarea fundamentala pe care trebuie sa o ridici, de fiecare data cand vrei sa inovezi, este: ce castiga consumatorul din asta? Daca vreau sa invovez, daca urmeaza sa folosesc o noua tehnologie sau o noua forma de publicitate, va vedea consumatorul ceva de valoare in asta? Fie ca e vorba de mai mult entertainment, de o noua utilitate sau de o aplicatie care profita la maximum de o functie a telefonului. Daca faci ceva nou care nu are niciun beneficiu tangibil, va fi un rateu. Inovatia de dragul inovatiei este o risipa de bani cand vorbim de comunicarea de marketing.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Related