Pariul pe date: Verticala de servicii SEO din Data Revolt propune o abordare bazată pe date

Pariul pe date: Verticala de servicii SEO din Data Revolt propune o abordare bazată pe date

De ce SEO bazat pe date?

Situația actuală ne pune în fața unor decizii și acțiuni venite dintr-o necesitate imediată - aceea de a avea optimizări de tip SEO - și ne lasă mai puțin spațiu să vedem cum acțiunile SEO se integrează în ansamblul nevoilor de business.

Dar, dacă abordarea digitalului este una de ansamblu, cunoștințele tehnice și integrarea SEO-ului cu datele oferă o perspectivă de creștere mult mai clară, pe termen lung. 

 

Echipa(ți) de SEO și Content marketing

Suntem o echipă formată din 8 specialiști cu senioritate și experiență extensivă în cele mai competitive industrii, cu specializare in SEO si Content marketing.  Membrii echipei au lucrat, de-a lungul timpului, în optimizarea SEO a unora dintre cele mai mari și mai importante site-uri din țară precum Orange.ro, Libertatea.ro, Lajumate.ro, Homezz.ro, GSP.ro, Avantaje.ro, TVMania.ro, Unica.ro, Viva.ro, Flanco.ro, AutoEco.ro, MiniFarm, Best Value, Dent Estet, L’oreal (Kiehl’s, Maybelline, L’oreal Professionnel, Kerastase, etc.) și multe altele, în câteva sute de proiecte.

Echipa de SEO și Content marketing din cadrul agenției Data Revolt se diferențiază prin cunoștințele tehnice care facilitează abordarea bazată pe date. În focus sunt soluțiile de creștere a conversiilor și a veniturilor (revenue) aduse de traficul organic.

Analiza datelor stă la baza acțiunilor pentru:

  • îmbunătățirea performanței site-urilor web în căutările organice
  • creșterea rank-ului pe cuvintele cheie importante pentru businessuri
  • îmbunătățirea traficului organic
  • îmbunătățirea Quality Score-ului landing page-urilor din campaniile PPC

 

Specialiști în relație directă cu clientul

Ne considerăm, în primul rând, parte din echipa extinsă a clientului, sprijin real pentru developeri și ajutor pentru specialiștii de marketing online din echipa clienților. Faptul că avem acces la date relevante ne ajută să facilităm legătura dintre departamentele de marketing și dev, ceea ce salvează timp și resurse importante.

Parte din modus operandi-ul nostru este ca fiecare specialist să participe la discuții și proiecte, ca și cum ar face parte chiar din echipa clientului.

De asemenea, ne asumăm răspunderea pentru fiecare acțiune pe care o propunem și încercăm împreună să creștem fiecare business online din perspectiva traficului organic și a rezultatelor de business. Procesul de lucru este permanent îmbunătățit și urmărim orice modificare adusă documentației Google, dar și update-urile de algoritmi, pentru a nu rata oportunitățile de creștere. 

 

Cum colectăm datele pe care le folosim?

În analizele noastre de peste două milioane de URL-uri lunar, folosim un proces dezvoltat intern, BETO, prin care corelăm informațiile din prezența organică, datele de ordin tehnic, indicatorii de business și potențialul efect al acțiunilor realizate. Ele ne permit să extragem informații valoroase despre prezența online a fiecărui site și a competitorilor principali pe fiecare industrie, date despre impactul de ordin tehnic și date de business pragmatice: revenue, profitabilitate sau orice alt indicator legat direct de rezultatele afacerii.

Colectarea datelor se face prin legătura cu departamentul dedicat de Data/Analytics din cadrul Data Revolt.  Ulterior, generăm cele mai bune soluții și strategii cu efect și în alte zone ale digital marketingului:

  • avem o abordare integrată a optimizării landing page-urilor utilizate în campaniile PPC
  • utilizăm datele structurate potrivite
  • îmbunătățim linking-ul intern prin referințe către paginile folosite în campaniile PPC
  • optimizăm viteza de încărcare a paginilor
  • optimizăm elementele care îmbunătățesc vizibilitatea produselor în Merchant Center sau a altor tipuri de pagini în SERP.

 

Recomandări personalizate și soluții aliniate la obiectivele de business ale clienților

Personalizarea serviciilor de SEO pentru fiecare client se face în relație cu ROI-ul, costurile, efortul făcut și potențialul de a avea rezultate. La această imagine generală se adaugă și raportarea construită pe nevoia de business a clientului.

 

Knowledge pe verticale de business diferite și piețe externe

Un alt aspect care ne diferențiază este faptul că exportăm în Europa serviciile de SEO integrat cu DATA pentru businessuri internaționale: Kiehl’s, Ecco Shoes, Denner, Northfinder, etc..

Acoperim întreg spectrul de business, inclusiv optimizarea prezenței aplicațiilor în App Store (ASO), prin îmbunătățirea clasamentului și creșterea ratei de conversie, cu scopul de a obține mai multe descărcări și de a atrage mai mulți utilizatori potențiali (Orange Money, Tokero).

 

Ce ne dorim să facem pe viitor?

Pe fondul unor incertitudini de nivel economic general, vrem să livrăm un serviciu de SEO conectat la realitatea imediată, adaptat pentru companii mari cu nevoi complexe, e-commerce-uri, dar și capabil să acomodeze businessuri cu nevoi punctuale.

În aceeași măsură, ne concentrăm eforturile pe partea de educație a viitorilor profesioniști în marketing digital și respectiv SEO, continuând să împărtășim ca până acum cunoștințe de specialitate cu industria. 

Agenția Data Revolt are un portofoliu de peste 70 de clienți, atât din România, cât și din piața internațională, unde lucrează cu mai multe companii din Europa, UAE și SUA. Printre clienții Data Revolt se numără Orange, YOXO, Imobiliare.ro, UiPath, Fashion Days, Vivre, Catena, Superbet, Autoeco, L’oreal (Kiehl’s, Maybelline, L’oreal Professionnel, Kerastase, etc.), Noriel, Blindspot (anterior TPS Engage), Murmur sau eJobs, dar și companii din străinătate, precum Fleurop, cea mai mare florărie online din Europa, Dr. Duenner sau The Gate Middle East din Dubai. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Data Revolt Agency

Data Revolt este o agentie de data marketing, specializata in interpretarea si folosirea datelor de business in campaniile de performance/ media, situata in top 3 agentii de performance marketing din... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related