Articole care fac referire la Media Specialist
Publicis România a fost desemnată Agenția Anului la Internetics 2023. OLX ONLINE SERVICES este Digital Client of the Year
AVON și pastel au dăruit ÎNCREDERE celor 500 de reprezentați AVON în cadrul evenimentului anual, Conferința Liderilor
Bookster lansează campania „Trimite-i șefului tău o carte” pentru angajații care nu au Bookster în companie
Un parteneriat bazat pe încredere: pastel și FAN Courier lansează prima campanie dezvoltată împreună
24pay și Cognition prezintă noul ambasador de brand al aplicației 24pay: Sir Pay-a-Lot, cavalerul plăților sigure și rapide, este de acum aliatul finanțelor românilor
pastel împreună cu AVON și Jacobs participă la Brief Marathon, organizat de Facultatea de Comunicare și Relații Publice din SNSPA
Dare Digital este partenerul de performance media pentru Cargus, unul dintre liderii pieței de curierat
Samsung și Cheil | Centrade marchează lansarea Galaxy S23 prin cel mai mare spectacol de drone de pe cerul Bucureștiului
Cheil | Centrade și First Bank lansează noua platformă de comunicare „Orice s-ar întâmpla, ai toată atenția noastră”
Regina Maria, L2.Agency și SQUAD.Influencers au creat un dans pe TikTok pentru prevenția cancerului de sân
Spill the tea, ediția de agenție [Kooperativa 2.0]: departamentul Social Media, tipologii de clienți și goana după engagement
pastelZ și experiențele celor patru interni. Programul pilot inițiat de pastel s-a încheiat, însă curiozitatea studenților pentru industrie abia a început
Cheil | Centrade devine noul partener de comunicare integrată al Alpin 57 Lux și lansează campania „Dezgheață copilul din tine!” pentru brandul Fulg de Nea
Cheil | Centrade semnează noua campanie de brand PROFI România, în calitate de partener de comunicare integrată
[Vizite în inbox] Bianca Oanea: E schema clasică de comunicare. Autor-receptor. Fiecare receptează diferit. Ce pentru unii e titlu, pentru alții e mângâiere. Sau tristețe
Cea mai fresh campanie BETANO x KUBIS te invită să te distrezi în Multiversul Exclusivităților alături de Theo Rose și Cuza
Cheil | Centrade prezintă ecosistemul inteligent Samsung Smarter Living prin campania Home Smart Home
Arnold Vieriu: A fost un drum lung de la ”cum îmi aduc mie like-urile vânzări?” până la ”copilul meu stă și el pe Instagram și se pricepe cu hashtag-urile”
Arctic lansează „Forgotten”, o campanie care dorește să-i inspire pe români să aibă o atitudine sustenabilă față de haine








































