Articole care fac referire la Proba Pitch
[Proba Pitch] Ioana Mucenic (Minio): De multe ori, propunerile creative par “commodities”, ca si cand ai cere oferte de pret pentru un model de masina de la mai multi dealeri
[Proba Pitch] Andreea Sandu (Graffiti BBDO): New business-ul are un rol în formarea de cultură organizațională, în motivare și în reputație, deci fix în inima agenției
[Proba Pitch] Mihaela Bourceanu (Mercury360): Tot mai multe companii au ales sa-si imprastie business-ul intre cat mai multe agentii pe zone de expertiza; dar, din pacate, si per proiect
[Proba Pitch] Miruna Ocnarescu (Kaleidoscope Proximity) si perfectionarea pitching-ului: Ce am invatat este ca, fara implicarea pe toata durata procesului a oamenilor foarte seniori, nu merge
[Proba Pitch] Simona Costea (Geometry Global): De la inceputul anului 2017, am acceptat 3 pitch-uri, am refuzat 3 si am castigat 2
[Proba Pitch] Adrian Pavelescu (Outbox): Cele mai simpatice timing-uri de pitch sunt cele in care timpul alocat de client pentru analiza e mai mare decat cel alocat dezvoltarii propunerilor
[Proba Pitch] Ruxandra Burada (Heraldist & Wondermarks): Orice pitch este prioritar, pentru ca agentia directioneaza resurse umane si financiare in acest sens


![[Proba Pitch] Adrian Alexandrescu (Interactions): Cand castigi, e cam 50-50. Uneori pitch-ul e doar ipotetic, uneori este campania reala, dar care totusi va suferi modificari](https://media.iqads.ro/2017/03/adrianalexandrescu-hires-cover-800-cover-410.jpg)
![[Proba Pitch] Ioana Teodorescu si Sorin Tranca (Friends\TBWA): Nu iti permiti, in mod real, sa intri in 42 de pitch-uri pe an, sa castigi 13 si sa faci 2 proiecte](https://media.iqads.ro/2017/03/collagefriends-cover-410.jpg)









