[Proba Pitch] Miruna Ocnarescu (Kaleidoscope Proximity) si perfectionarea pitching-ului: Ce am invatat este ca, fara implicarea pe toata durata procesului a oamenilor foarte seniori, nu merge

[Proba Pitch] Miruna Ocnarescu (Kaleidoscope Proximity) si perfectionarea pitching-ului: Ce am invatat este ca, fara implicarea pe toata durata procesului a oamenilor foarte seniori, nu merge

Pitch-urile determina deseori imaginea clientului in piata, caci agentiile stiu sa citeasca printre randuri. De la Miruna Ocnarescu (Client Service Director, Kaleidoscope Proximity) stim cum recunosti clientul care nu stie ce vrea sau ce e in piata: invita peste 4-5 agentii la pitch si uneori de asta alege sa nu-ti spuna. Sau cum verifici rapid daca pitch-ul e pe bune: vezi cat de bine indruma brieful spre problema de comunicare. Putin spre deloc? Atunci poate clientul voia doar niste negocieri cu agentia lui de-acum.

Intr-o lume ideala (sau o industrie cu pitchuri reglementate independent), ai avea de citit doar randuri de brief in format standardizat si criterii de departajare puse cu liniuta. Dupa care ti-ar fi mai clar incotro sa investesti ce tip de resurse.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related