[Proba Pitch] Adrian Pavelescu (Outbox): Cele mai simpatice timing-uri de pitch sunt cele in care timpul alocat de client pentru analiza e mai mare decat cel alocat dezvoltarii propunerilor

[Proba Pitch] Adrian Pavelescu (Outbox): Cele mai simpatice timing-uri de pitch sunt cele in care timpul alocat de client pentru analiza e mai mare decat cel alocat dezvoltarii propunerilor

Continuam sa patrundem in profunzimile pitch-urilor cu niste clasificari utile de la Adrian Pavelescu (Managing Director, Outbox). Pana poti discuta de pitch-uri importante si mai putin, ai de eliminat categoria "pierdere de vreme". Adica pitch-urile care doar mananca timp, care sunt in mare de 2 feluri: pitch-ul in care clientul n-are nicio intentie sa-si schimbe agentia, dar vrea s-o puna un pic pe jar si, respectiv, pitch-ul facut dupa dictarea politicii de achizitii.

Odata ajuns intr-un pitch pe bune, urmeaza alta rascruce. Ori ai un brief deschis (cu o problema de comunicare pe care trebuie s-o rezolvi), ori unul inchis (ai de livrat o aplicatie de strans date ca sa trimiti un newsletter cu o oferta de piese de motocositoare, dand in acelasi timp ca premii tigaile ramase in depozit), ori te confrunti cu brieful imposibil (trimis vineri la 16.00 cu deadline luni la 10.00, fix ca-n gifurile tragicomice despre viata de creativ).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Outbox

Agentie independenta de digital marketing cu un portofoliu complet de solutii de comunicare online, de la strategie si creatie web pana la dezvoltare si promovare in mediul online. Cu o activitate concentrata in... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related