Articole care fac referire la PRovoke Media
Golin lansează CONFLUENȚE – o platformă prin care agenția și influencerii dezvoltă împreună mesaje și formate care promit rezultate brandurilor
Doar un sfert dintre transformările organizaționale sunt eficiente - studiu PROI Worldwide realizat cu implicarea agenției Rogalski Damaschin
„Dacă locul ei nu e în ramă, nu trimite poza mai departe”, o campanie semnată de Rogalski Damaschin pentru Salvați Copiii
Golin România – cinci premii internaționale la Symbol Creative Awards 2025, prin campania Testat e Hot, dezvoltată pentru MedLife
„Hai să jucăm corect! Fără vedete la jocuri de noroc”, o campanie cu miză legislativă, semnată de Golin pentru Salvați Copiii România
Golin câștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife
Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor
Golin și Path lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil. Transparență vs. Greenwashing: Publicul și profesioniștii în comunicare – două perspective în oglindă
Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot
“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor
La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România
Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri
Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards
Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions
„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife
Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România
Campania Salvați Copiii "Joacă, nu jocuri', semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024
Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023
Golin lansează EXPUS, un studiu despre cum reacționează consumatorii români atunci când brandurile îi dezamăgesc. Realizat cu sprijinul Path și iSense
Gestoteca pentru Siguranța Online, o campanie dezvoltată de Golin pentru ARB (Asociația Română a Băncilor)







































