
Articole care fac referire la PRovoke Media


Golin câștigă Gold și Bronz la Effie Awards România 2025 cu „World’s Favourite Toilet”, campanie dezvoltată pentru MedLife

Studiu Golin: 60% dintre consumatorii familiarizați cu fenomenul de greenwashing afirmă că au identificat acest tip de practici în mesajele brandurilor

Golin și Path lansează studiul EXPUS®: greenwashing-ul invizibil. Transparență vs. Greenwashing: Publicul și profesioniștii în comunicare – două perspective în oglindă

Golin România și MedLife câștigă cinci premii internaționale la Eventex Awards 2025 pentru campania Testat e Hot

“Nu da spoilere cu datele de pe card”, o campanie creativă dezvoltată de Golin pentru Asociația Română a Băncilor

La 18 ani, Golin lansează programul de mentorat „Perspective”, în parteneriat cu World Vision România

Golin lansează Golin Private Fireside Chats: sesiuni personalizate, cu mix de date & consultanță pentru branduri

Cu șase nominalizări, Golin este agenția cu cele mai multe shortlist-uri din România la European Excellence Awards

Consumatorii așteaptă ca brandurile să aibă o voce chiar și în context electoral, concuzionează studiul EXPUS în an electoral, by Golin. Realizat prin Path, în parteneriat cu iSense Solutions

„Testat e Hot” - prima campanie de conștientizare a BTS* de la un festival din Europa Centrală și de Sud-Est, semnată Golin & MedLife

Când cifrele sunt despre oameni se întâmplă Matematica binelui – cea mai recentă campanie integrată dezvoltată de Golin pentru Lidl România

Campania Salvați Copiii "Joacă, nu jocuri', semnată de Golin România, premiată la SABRE AWARDS EMEA 2024

Meniul Zilei de Mâine – o inițiativă Sphera x KFC x Golin, premiată la European Excellence Awards 2023

Golin lansează EXPUS, un studiu despre cum reacționează consumatorii români atunci când brandurile îi dezamăgesc. Realizat cu sprijinul Path și iSense

Gestoteca pentru Siguranța Online, o campanie dezvoltată de Golin pentru ARB (Asociația Română a Băncilor)

Zi de zi parte din Edenred, o altfel de zi în EDENVERSE. Angajații Edenred România au trăit o experiență intergalactică în EDENVERSE, un eveniment marca Golin

10% din necesarul de consum de gaze naturale în România: eveniment de inaugurare de anvergură, marca Golin și Mullen, pentru un proiect de importanță națională
