
Articole care fac referire la Reveal Marketing Research
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Reveal Marketing Research


56% dintre români petrec cel mult 5 ore pe zi cu familia. Lipsa timpului, un factor important de stres

Studiu Reveal Marketing Research: 6 din 10 români admit că deciziile de consum și cumpărare le sunt influențate de părerile celor apropiați

Legumele, fructele și pâinea, top 3 alimente consumate zilnic sau aproape zilnic de 80% dintre români

Studiu Reveal Marketing Research: Pentru divertisment și relaxare românii accesează platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) și televiziunea (41%)
![[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora](https://media.iqads.ro/2023/06/laura-mihaila-cover-410.jpg)
[REC și la podcast] Laura Mihăilă: Un podcast trebuie să aducă un răspuns la o nevoie reală a oamenilor și să fie dezvoltat cu multă atenție la conținut și la obiceiurile de consum media ale acestora

Studiu Reveal Marketing Research: 5 din 10 copii primesc cadouri din partea părinților cu ocazia Zilei Copilului

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management – indoor advertising: 7 din 10 români merg la mall cel puțin o dată pe săptămână

Alimentația și somnul sunt aspectele cu cel mai mare impact asupra calității vieții românilor, conform celui mai recent studiu CIPRA

Doar 3 din 10 români obișnuiesc să bea 2 litri de apă pe zi, iar 4 din 10 nu iau micul dejun, conform studiului CIPRA

Magda Vișoiu (Reveal Marketing Research): „Rapiditatea devine cuvântul-cheie în cercetarea de piață”

Studiu Leo Burnett: Când vine vorba despre vaccinarea împotriva Covid-19, există, într-adevăr, doar două Românii?

Black Friday în pandemie: peste 70% dintre români au făcut cumpărăturile anul acesta de pe site-uri de retail și prin aplicații mobile

În contextul pandemiei COVID-19, Bucharest Forum abordează începând de azi, într-o ediție maraton, tema rezilienței societăților la șocuri majore
![[Research Update] Marius Luican: Cea mai spectaculoasa evolutie au avut-o millenialii. Tinerii se concentreaza pe depasirea obstacolelor](https://media.iqads.ro/2020/08/marius-luican-cover-410.jpg)
[Research Update] Marius Luican: Cea mai spectaculoasa evolutie au avut-o millenialii. Tinerii se concentreaza pe depasirea obstacolelor

Studiu: Ce fac românii în pauzele scurte din timpul zilei? Hochland lansează „Perluțe de brânză”, o gustare sănătoasă și ușoară, pentru pauzele din fiecare zi
![[CSR în 2019] Katharina Scheidereiter (Kaufland România): Investim predominant în cauze și proiecte strategice, de mari dimensiuni, care să genereze impact puternic](https://media.iqads.ro/2019/05/kathi-scheidereter-kaufland-romania-cover-410.jpg)
[CSR în 2019] Katharina Scheidereiter (Kaufland România): Investim predominant în cauze și proiecte strategice, de mari dimensiuni, care să genereze impact puternic

Studiu Reveal: Non-donatorii încep să prindă încredere. 1 din 3 non-donatori are încredere în MagiCAMP și MagicHOME

Juriul Romanian EFFIE Awards 2016 este format din 90 de specialisti in research, marketing si comunicare si profesori universitari

Studiu Reveal Marketing Research: 76% dintre romani acorda valente de sarbatoare a dragostei zilei de 14 februarie
