Line Agency & DjSuperStore lansează prima divizie where music meets advertising in Romania

Line Agency & DjSuperStore lansează prima divizie where music meets advertising in Romania

Line Agency și DjSuperStore, cel mai important furnizor de solutii si echipamente profesionale de Dj-ing isi unesc fortele si lanseaza un practice unic in piata, aflat la confluenta dintre advertising, muzica si brand experience. 

Line x DjSuperStore este un unit creativ unic in piata care vine in intampinarea sau mai bine zis in completarea modului in care experientele de brand si pop culture-ul au evoluat in ultimul deceniu.

“In ultimii 10 ani, muzica a devenit tot mai asociata cu un instrument prin care o companie doreste sa comunice cu consumatorii. Fie ca ne referim la evenimente, festivaluri, sau la produse de conținut alaturi de artisti, pana la experienta pentru echipa, employer branding, team buildings sau petreceri la birou. Cred ca in momentul de fata piata a ajuns sa aiba nevoie de abordarea si experienta noastra punctuala in ceea ce inseamna comunicarea prin muzica si implementarea de campanii in ceea ce privește entertainmentul”, Robert Graur, fondator DjSuperStore.

“Suntem un practice unic in piata in sensul in care am identificat acest white space mai degraba la nivel de standard decat de serviciu. Adica, da, foarte multe agentii fac astazi activari de festival sau intermediaza compunerea unor melodii, daca brandurile o cer, insa noi ne-am propus sa ducem acest performance la nivelul urmator de excelenta. Sa trecem pragul de la “incercam” la “facem lucrurile la nivel de profficiency” aducand la masa 4 resurse care chiar sunt top notch in zonele lor de expertiza - advertising, muzica, arhitectura de eveniment si project management cultural”, a declarat Ruxandra Micsunescu, CEO si Fondator Line Agency.

Noua divizie este condusa de Ruxandra Micsunescu si Robert Graur, cu o experienta de peste 15 ani in zona de tehnologie de eveniment si experience, dar si talent sourcing.

Partea de brand strategy & creatie va fi gestionata de departamentul de creatie Line condus de Manuela Gogu - unul dintre cei mai prolifici si premiati creativi pe zona de brand experience din piata.

Iar pentru nevoile de punere in scena ale experientelor create, divizia vine si cu o echipa de design specializata in arhitectura de eveniment - cu expertiza in a crea spatii care sa dicteze un user journey memorabil si “ergonomic” - coordonata de Cezar Necula.

Noua divizie Line x DjSuperStore va activa intr-un spatiu unic in București, un hub muzical care funcționează ca un playground pentru branduri, atunci cand doresc sa comunice cu pasionatii de muzica si cei care activeaza in entertainment si sa creeze împreuna experiențe unice - hub-ul DjSuperStore, din Aurel Vlaicu 20.

Serviciile pe care noua divizie le va furniza acopera intreg spectrul de nevoi, de la partea de creatie, expertiza muzicala, cat si expertiza tehnica, atat in productie muzicala, cat si in productia si arhitectura unor activari speciale (ex. activari ale brandurilor la festivaluri).

Principalele directii cu care Line X DjSuperStore intra pe piata in 2024 sunt Musical & Content Storytelling (pornind de la creatii muzicale originale dezvoltate special pentru branduri pana la exploatarea potentialului viral al comunitatilor detinute de artisti si crearea unor legaturi autentice ale acestora cu branduri), Events & Special activations (pentru orice tipuri de festivaluri / contexte din industria de entertainment), Talent Sourcing (proiecte speciale de PR, cat si un perfect matchmaking intre artisti si branduri / campanii).

Nu in ultimul rand, divizia va aborda si zona de employer branding venind pe piata cu servicii inedite de team building, comunicare interna, experiente pentru angajati care incorporeaza elemente de muzica live, Dj-ing si party. 

Conform studiilor, Generația Z a ascultat 500 de miliarde de cantece pe platformele de streaming si 3 miliarde de episoade de podcast, doar in prima jumatate a anului 2023, ceea ce arata o crestere cu 76% fata de 2022. Muzica devine astfel o parte si mai importanta a mixului de marketing in 2024 pe care noua divizile Line X DjSuperStore o va integra prin intermediul echipelor de specialisti atat din zona de advertising ATL, Digital, PR, BTL, cat si prin intermediul specialistilor din zona de productie muzicala, tehnica si Dj.

Line Agency este o agenție de marketing & creatie independenta, cu capital 100% local, insa aplicand standardele si exigențele companiilor multinationale. Agentia a fost infiintata in 2016 de Ruxandra Micsunescu dupa experienta castigata in doua dintre marile agentii de retea din tara, dar si in departamentele globale de Marketing & PR din grupuri internationale precum Richemont Group si LVMH Group. De-a lungul timpului, agentia a acumulat un portofoliu extins de clienti, de la branduri globale precum BOSS, H&M, L’Oréal, MagnaPharm, YouTube, dar si branduri locale precum Bog’Art, LaDorna, Sofiaman, Mizar, Profi sau Zuzu.

DjSuperStore este cel mai important provider de echipemente de DJ din Romania. Atat prin platforma de e.comm djsuperstore.ro, cat si prin show-room-ul din hub-ul din Aurel Vlaicu. Pe langa comertul cu echipamentele de DJ si productie muzicala, DjSuperStore este cel mai important provider de rental pentru echipamente de DJ si suport tehnic la cele mai importante evenimente si festivaluri din România, precum Untold, Electric Castle, Neversea si Summer Well. In ultimii 10 ani, DjSuperStore a creat si implementat proiecte dedicate pentru branduri din zona de Banking, F&B, Tobbaco si Telecom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Line Agency

We are a New Age Marketing Agency. A team of awarded specialists in cross-disciplinary marketing with thorough experience and great credentials achieved in the biggest marketing practices in Romania, France and... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related