NIVEA şi Highlight Agency au provocat festivalierii de la Summer Well să își depășească limitele. Un parteneriat de tradiție între brand, agenție și festival

NIVEA şi Highlight Agency au provocat festivalierii de la Summer Well să își depășească limitele. Un parteneriat de tradiție între brand, agenție și festival

Highlight Agency şi NIVEA au modelat experiențe de neuitat în povestea festivalului Summer Well din acest an. Curajul, motivaţia şi distracţia au fost elementele cheie care s-au regăsit în activările cu care i-au provocat pe festivalieri.

Cu un set-up creativ, Highlight Agency a pus la dispoziţia participanților trei zone diferite, atent elaborate pentru nevoile lor la festival.  Pasiunea şi eforturile echipei de a crea momente memorabile au fost cât se poate de vizibile, pentru că aprecierea a venit atât din partea bărbaţilor, cât şi din partea femeilor, însă şi de la cei care au venit în familie să petreacă.

,,Cum facem să avem o zonă NIVEA (all brands) în care nicio persoană să nu se plictisească la Summer Well și să se adreseze tuturor grupurilor de prieteni? Chiar și singur de ai fi, la festival știm bine că până și persoana de lângă noi, necunoscută, ne este prieten. Așa că...hai la challenge, hai să lansăm provocări de grup! Am îmbinat mesajele de brand cu direcția creativă dată de client și ne-au reieșit activări care au marcat momente de ”hai că poți!!”, ”mai pot puțin, încă puțin!”, ”trebuie să fac asta!” și un corner de bodypainting care a transformat partea feminină prezentă în pesonaje de festival.”, a spus Raluca Stan-Crăciun, Account Director – Highlight Agency.

Poate că cei mai mulţi participanți la evenimentul din Buftea au venit pregătiți pentru trei zile de muzică, dans și voie bună. Dar v-ați întrebat oare câți dintre ei au venit cu adevărat pregătiți pentru a-și depăși limitele? Highlight Agency s-a gândit la acest lucru și i-a provocat la o reală competiție prin crearea zonei NIVEATHLON.  Iar cei mai îndrăzneți s-au întrecut într-o cursă a curajului, a perseverenței și a spiritului liber, menită să le acorde încrederea în propriile forțe.

Cum s-a întâmplat acest lucru? Conceptul NIVEATHLON a constat în trei probe de competiție, care le-au pus la încercare concurenților rapiditatea de pedalare pe o bicicletă statică eliptică, echilibrul și răbdarea de a trece printr-o perdea de saci și forța brațelor prin parcurgerea unui spalier orizontal. Cu toate piesele pregătite şi cu participanţii nerăbdători, cronometrul a fost pus în funcțiune și aşa a început competiţia. Concurenţii s-au bucurat de experiențe unice, iar câștigătorii au fost recompensaţi de îndată cu premii.

,,Așa cum ne-am propus, i-am cucerit şi de data aceasta pe festivalieri cu faimosul perete de escaladă. A strâns cei mai mulți temerari la înălţime și a adus entuziasm, la fel ca în ediţiile trecute ale festivalurilor la care am participat alături de NIVEA MEN.”, a spus Floriana Filip, Account Manager - Highlight Agency.

Festivalierii care au îndrăznit să descopere provocările NIVEA MEN, cu siguranță au fost atrași de prezența Brand Ambassador-ului Adi Nartea și a invitatului special, Alex Delea, pentru că s-a lăsat cu spectacol, zâmbete, aprecieri şi multe poze. Iar pentru cei care adoră să pozeze şi să îşi păstreze amintirile vii, Highlight Agency a făcut magie, lansând conceptul - Looking well @ Summer Well prin zona NIVEA, un corner al îngrijirii, prin care participanţii au făcut un upgrade la look-ul de festival, cu ajutorul body painter-ului NIVEA.  Mai apoi toată lumea a aşteptat să îşi surpindă make-up-ul, outfit-ul şi vibe-ul de petrecere, printr-o fotografie cu prietenii, realizată la cele două photo-cornere reprezentative.

NIVEA SUN a fost o zonă special gândită pentru întreaga familie. La copacul NIVEA SUN cu cele şase hamace, festivalierii şi-au reîncărcat propriile baterii pentru a fi din nou pregătiţi pentru petrecere, dar şi pe cele ale telefoanelor. Mai mult decât atât, în această zonă s-au testat produsele NIVEA SUN, pentru copii şi pentru adulţi, iar în felul acesta distracţia s-a lipit mai bine de o piele protejată.

Echipa care a lucrat cu mult entuziasm la proiect:

Din partea NIVEA
Alexandru Rîpa – Brand Manager NIVEA MEN
Andrei Serban – Consumer Journey Manager

Din partea HIGHLIGHT AGENCY
Ana Ailenei – Client Service Director
Radu Băițan – Senior Events Producer
Raluca Stan-Crăciun – Account Director
Floriana Filip - Account Manager
Alina Filipenco - Account Executive
Cristian Olteanu - Production Manager
Alexandru Petrea – BTL Manager
Valentin Radu - Project Manager
Alexandra Bordeianu – HR Manager
Benedict Dumitrescu - Creative Director
Claudia Dumitrescu - Senior Art Director
Sebastian Pâslaru - Graphic Designer
Abigél Török - Graphic Designer
Alex Apostol - 3D Designer
Vlad Rus - 3D Designer
Adina Fartuşnic - Copywriter

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Highlight Agency

Highlight Agency - Drawing Attention Highlight Agency este o agenție independentă de publicitate, cu o istorie de 16 ani și cu o experiență amplă în zona de BTL, atât pe piața locală, cât și pe cea... vezi detalii »

Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related