ING Bank România a adus the #MusicOfYou la Summer Well

ING Bank România a adus the #MusicOfYou la Summer Well

ING Bank România este, începând din acest an, banca oficială a festivalului Summer Well. Și cum prima prezență la unul dintre cele mai iubite festivaluri din România nu se uită niciodată, campania de promovare a parteneriatului ING x SummerWell a fost pusă la punct cu multe luni înainte de echipa ING împreună cu agențiile partenere.

Music of You, conceptul care a adus la un loc toate activările de anul acesta powered by ING pe Domeniul Știrbey, a plecat de la simpla idee că oamenii caută autenticitatea pretitutindeni. În procesul de a găsi autenticitatea, ei se conectează cu semnificații reale pe care le găsesc la persoane din jur, locuri de muncă sau hobby-uri. Iar prezentul este acum cel mai valoros lucru pe care acești oameni îl dețin cu adevărat: îl controlează, îl simt, îl stăpânesc. Prin urmare, majoritatea inveștește în valoarea acum-ului. Iar muzica este playground-ul în care autenticitatea și trăirea în prezent se întâlnesc pentru a crea experiențe noi. Dar realizează, oare, oamenii că muzica nu este doar în jurul lor, ci mai ales în ei?

Așa a apărut #MusicOfYou: un call to action ca fiecare să asculte muzica din jur, dar mai ales să își adune propriile playlist-uri interioare la care să apeleze când are nevoie de un boost de energie, de o atmosferă mai bună sau, pur și simplu, de inspirație.

De anul acesta suntem parteneri ai Summer Well. Doar că nouă, la fel de mult ca muzica de pe scenă, ne place muzica ta. Așa cum ești tu, pe veselie sau melancolie, de la alarma care te trezește dimineața până la sunetul pe care-l face POS-ul când dai cu cardul. Așa că, vrem să ne bucurăm împreună de sound-ul tău din lineup-ul de festival și din muzica ta de zi cu zi.

Încurajând oamenii să-și găsească sound-ul și să se bucure de muzica lor, campania #MusicOfYou a fost comunicată etapizat cu câteva luni înainte de festival pe platforme proprii, prin colaborări cu creatori de conținut sau parteneri media precum Radio Guerrilla sau Vice.

În plus, din dorința de a oferi facilități concrete clienților ING care își doreau să participe la festival, campania a inclus și diverse oferte în Home’Bank, cum ar fi posibilitatea de a primi cashback între 20% și 50%, în ING Bazar la achiziția de bilete, sau opțiunea de a eșalona plata acestora în 6 rate fără dobândă, cu ING Credit Card. Mai mult, pe canalele de social media ale ING au fost organizate numeroase concursuri care au adus participanților premii constând în bilete la festival.

Suntem o bancă implicată în viața clienților noștri, ghidați de autenticitate și de dorința ca ei să fie mereu ascultați. Cu fiecare produs, serviciu sau campanie, avem grijă de nevoile clienților și ținem în echilibru calitățile care au făcut din ING un love brand. Această autencitate înseamnă mai mult decât cifre sau obiective măsurabile. Înseamnă, printre altele, și hobby-urile pe care comunitatea ING le are, iar unul dintre ele este, fără doar și poate, muzica. Astfel, în acest an, am devenit unul dintre principalii sponsori Summer Well, festivalul în care am putut creiona un cadru în care the Music of You a putut fi trăită, ascultată, iubită”, a spus Dana Maria Ștefan, Events and Sponsoring Lead, ING.

 

Găsește-ți ritmul cu ING la Summer Well:

3 zile de muzică, distracție și premii în zona de activare ING Bank România

Peste 6.000 de persoane de toate vârstele au vizitat, în weekendul 11-13 august, zona de activare creată de ING la Summer Well 2023, situată fix lângă Main Stage. The Neverending Music of You a încurajat creativitatea și originalitatea celor prezenți și le-a oferit ocazia de a-și crea propria melodie cu ajutorul unei instalații digitale. Cele 1.350 de mix-uri unice create de tineri, adolescenți, dar și părinți însoțiți de copii au fost recompensate cu mii de premii, printre care pături de picnic, borsete sau pelerine de ploaie. Aproape 2.500 de festivalieri au plecat de la standul ING cu o amintire specială realizată prin aplicația Photo Duo, care mixa 2 portrete într-o singură imagine, iar peste 1.800 au ales unul dintre tatuajele cu simbolurile ING X Music of You.

 

HIDDEN TRACKS STAGE & Leul ING Bank

Parte din distracția #MusicOfYou a fost și scena Hidden Tracks, sponsorizată de ING Bank și VISA. Aici, nume celebre din underground-ul românesc, precum Rareș, Paulina, LVX Machina, IOVA, Ana Coman, +She+ (Corina Sucarov), au atras mii de tineri.

Deloc de neglijat a fost și leul ING, mascota care a fost, fără doar și poate, cea mai instagramabilă prezență din întregul parteneriat. Festivalieri de toate vârstele au venit la standul ING special pentru a cunoaște mascota deja faimoasă.

 

Soluții rapide de plată

Cei peste 90.000 de participanți au avut la dispoziție modalități simple și eficiente de plată pe durata celor trei zile de eveniment. Aceștia au efectuat aproximativ 20.000 de tranzacții la punctele de Top-up ING de la festival. Pe lângă acestea, festivalierii au avut și posibilitatea de a-și alimenta brățările de acces prin opțiunea de Top-up online, unde s-au înregistrat 34.000 de tranzacții. În plus, cele mai multe dintre tranzacțiile din festival au fost realizate folosind carduri ING, iar 2 din 3 dintre acestea s-au făcut prin telefon sau ceas. 

 

Echipele care au contribuit la dezvoltarea campaniei #MusicOfYou:

ING Bank România

  • Dana Maria Ștefan - Events and Sponsoring Lead
  • Mona Tufeanu – BTL Officer
  • Ana Stancu – Brand Manager Expert
  • Corina Manole – Content Marketing Specialist
  • Raisa Beicu – Brand PR Manager
  • Simona Straut - Operations Lead
  • Raluca Agiu – Internal Communication Specialist
  • Silvia Mihăilescu - Director of Marketing and Communications
  • Corneliu Aruxandei – Media Lead

Jam Session Agency

  • Alexandra Buligescu – Group Account Director
  • Andreea Roscan – Sr. Art Director
  • Stefania Bercu – Sr. Strategic Planner
  • Ovidiu Neacsu – Copywriter
  • Diana Dalimon – Art Director
  • Roxana Teodoru – Copywriter
  • Denisa Georgescu – Art Director
  • Pavel Chiuta – Jr. Copywriter
  • Stefania Bulgaru – Account Executive
  • Roxana Ionita – Account Director

BrandMotion

  • Silvia Pavel - Account Director
  • Stelian Paun - BTL Director
  • Cami Grad - Senior Copywriter
  • Cristian Preda - Senior Art Director
  • Razvan Dumitrescu - Graphic Designer

Dentsu

  • Otilia Pandele - Client Lead
  • Mirela Stoica - Media Buying Manager
  • Cosmin Mandricel - Digital Account Manager
  • Daria Mateescu - Digital Secialist
  • Vlad Militaru - Digital Specialist
  • Andreea Brezan - OOH Manager

McCann PR

  • Adriana Brutaru – B2B Business Director
  • Paula Rusanu – Account Manager
  • Ramona Radu – Senior Account Executive
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune



Branded


Related