Articole care fac referire la Sziget
[Gen Punk] Distopic: Ceea ce ne dorim pe scena locală e mai mult spațiu pentru trupele care creează din pasiune, nu doar pentru că „asta se caută acum”
Roman Iagupov, Zdob și Zdub: E un miracol că încă ne dezvoltăm, încă descoperim ceva nou în muzică și în creație. Asta e magia
Bratři: Când creăm muzică, nu ne gândim la succesul comercial, ci la sunetul pe care îl apreciem, la groove-ul general și la emoții
McDonald’s lansează două noi înghețate McFlurry Luna și McFlurry Mystic special create pentru fanii UNTOLD
[Mix & Play] Alin Zăbrăuțeanu: E loc de mai multă originalitate și diversitate, în condițiile în care tendința e de a copia imediat trendurile de afară
[Bilant 2019] Ioana Mucenic: 2020 vine cu nevoia de a vorbi mai mult despre oameni si mai putin despre consumatori
[Doi-zece, muzici noi] O trupă numită Next Ex. Pentru că e doar o chestiune de timp până când "next" devine "ex"
[SoMe 2019] Mihaela Joița (eSky România): Încercăm să aducem conținut dedicat pentru fiecare tipologie de călător – expați, oameni cu copii mici, nomazi digitali sau deal hunters
[Business de concert] Edy Chereji (UNTOLD & NEVERSEA): La prima editie a festivalului am pornit cu un buget de 5 milioane de euro; anul acesta, va trece de 10 milioane









![[Din presa in PR] Cristina Hurdubaia: Am voie sa vorbesc urat? :) Nu mi-au placut niciodata jurnalistii pupincuristi, aceeasi parere o am si despre PR-isti](https://media.iqads.ro/2015/01/2-1-cover-410.jpg)













