
Articole care fac referire la Tribal Worldwide


EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett

Effie Awards 2020 – Finaliștii competiției. Gala Online Effie Awards România are loc pe 26 noiembrie
![[SoMe 2020] Octavian Aftanasa: Așa vorbește internetul și dacă vrei să-l înțelegi, trebuie să să-i vorbești limba](https://media.iqads.ro/2020/07/img-20200224-wa0010-cover-410.jpg)
[SoMe 2020] Octavian Aftanasa: Așa vorbește internetul și dacă vrei să-l înțelegi, trebuie să să-i vorbești limba

What are YOU made of? Sau mai puțin zahăr și mai multe experiențe light & peachy, chiar și de acasă. Noua campanie de brand experience, semnată Lipton și Golin
![[Trenduri 2020] Ioana Dobrinescu: Va fi anul self care. Şi prin asta nu mă refer la creme, ci la tot ce gravitează în jurul percepţiei de sine](https://media.iqads.ro/2020/02/ioanadobrinescu-cover-410.jpg)
[Trenduri 2020] Ioana Dobrinescu: Va fi anul self care. Şi prin asta nu mă refer la creme, ci la tot ce gravitează în jurul percepţiei de sine
![[Obsesii part-time] Elie Haddad: Am compus si inregistrat cateva albume, cel mai relevant fiind un album de blues-rock in libaneza](https://media.iqads.ro/2019/10/14054207-10157474412845601-3683072507822895275-n-cover-410.jpg)
[Obsesii part-time] Elie Haddad: Am compus si inregistrat cateva albume, cel mai relevant fiind un album de blues-rock in libaneza
![[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi](https://media.iqads.ro/2019/01/laurentiu-ion-cover-410.jpg)
[SoMe 2019] Laurențiu Ion (PepsiCo): Story-urile au devenit a doua natură a conținutului. Cu cât par mai spontane, mai nefinisate, cu atat mai eficiente pot fi
![[Noii publicitari] Ca Account, trebuie sa stii tot; si o sa urasti acronimul ASAP. Tandemul Antonia-Arnold (Tribal Worldwide Romania) intra in detalii](https://media.iqads.ro/2018/06/collage11-cover-410.jpg)
[Noii publicitari] Ca Account, trebuie sa stii tot; si o sa urasti acronimul ASAP. Tandemul Antonia-Arnold (Tribal Worldwide Romania) intra in detalii

Land of Web, despre cum s-a sărbătorit digital. Ce branduri au pus pe Google Maps iepurași și Easter eggs

Visual image recognition sau despre Shazam-ul modei. Cum aduci ținuta admirată la un trecător, pe stradă, direct în telefon și vezi și cât costă

Ariston Thermo și Tribal Worldwide România redefinesc confortul cu noua gamă de centrale termice ONE
![[Emigrati in digital] Catalina Ciorei (Tribal Worldwide Romania): Am trecut de la paradigma “in viitor, totul va fi digital” la “totul este digital si daca nu esti acolo, ai o problema ca brand”](https://media.iqads.ro/2017/05/dsc3468-cover-410.jpg)
[Emigrati in digital] Catalina Ciorei (Tribal Worldwide Romania): Am trecut de la paradigma “in viitor, totul va fi digital” la “totul este digital si daca nu esti acolo, ai o problema ca brand”
![[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație](https://media.iqads.ro/2017/03/colaj-mcdonalds-cover-410.jpg)
[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație
![[Așa să faci la prezentare] Laura Ionescu, Tribal Worldwide: Dragostea de la primele slide-uri ajută tot ce urmează](https://media.iqads.ro/2017/01/laura-ionescu-tribal-cover-410.jpg)
[Așa să faci la prezentare] Laura Ionescu, Tribal Worldwide: Dragostea de la primele slide-uri ajută tot ce urmează
![[Marketing de viteza] Cora Diaconescu (Tribal Worldwide): In goana de a raspunde pe cat de repede posibil cu un continut destept, nu se mai tine cont de identitatea brandului](https://media.iqads.ro/2016/11/cora-articol-iqads-cover-410.jpg)
[Marketing de viteza] Cora Diaconescu (Tribal Worldwide): In goana de a raspunde pe cat de repede posibil cu un continut destept, nu se mai tine cont de identitatea brandului

Câștigătorii Internetics 2016. Trofeul pentru Agenția Anului a revenit MRM//McCann cu 7 trofee obținute și alte 4 nominalizări
![[Cu influencerii la client] Adina Militaru (Tribal Worldwide Romania): Prin influenceri, castigi 3 secunde in plus din atentia targetului si asta valoreaza mult intr-un newsfeed aglomerat](https://media.iqads.ro/2016/10/2016-09-27-08-55-55-1-cover-410.jpg)
[Cu influencerii la client] Adina Militaru (Tribal Worldwide Romania): Prin influenceri, castigi 3 secunde in plus din atentia targetului si asta valoreaza mult intr-un newsfeed aglomerat
![[Conferintele FIBRA] Viitorul sta in real-time video. Cora Diaconescu (Tribal Wolrdwide Romania): Content-ul video a devenit dominant in online in 2015](https://media.iqads.ro/2016/05/img-0914-cover-410.jpg)
[Conferintele FIBRA] Viitorul sta in real-time video. Cora Diaconescu (Tribal Wolrdwide Romania): Content-ul video a devenit dominant in online in 2015

Tribal Worldwide Romania a castigat premiul Best Use of Facebook la competitia In2 Sabre Awards EMEA
![[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii](https://media.iqads.ro/2016/04/spotlight-cover-410.jpg)
[Premiile FIBRA] 4 zile, 70 de speakeri, conferinte, workshop-uri, debate-uri si talk-uri creative, know-how si inspiratie pe tema creativitatii
![[IQ-ul creativ din publicitate] Cora Diaconescu: Userii “ascultatori” sunt din ce in ce mai putini. A fost creat un nou tip de target: “adavoiders”](https://media.iqads.ro/2016/04/cora-diaconescu-tribal-cover-410.jpg)
[IQ-ul creativ din publicitate] Cora Diaconescu: Userii “ascultatori” sunt din ce in ce mai putini. A fost creat un nou tip de target: “adavoiders”

GMP a pus Versus intre Droga si Bogusky. Mihai Gongu: Speram sa obtinem un „What the f*#k is this?” din partea unui public pe care nu prea il mai distrage nimic

Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![[SMARK KnowHow: Target BootCamp] Despre #MecSalutaJunimea, alaturi de Calin Moldovan (Junimea), Adina Militaru si Cora Diaconescu (Tribal WorldWide)](https://media.iqads.ro/2015/11/junimea-cover-410.jpg)