DDB și Tribal sărbătoresc poveștile savuroase din McDonald’s odată cu deschiderea celui de-al 100-lea restaurant

DDB și Tribal sărbătoresc poveștile savuroase din McDonald’s odată cu deschiderea celui de-al 100-lea restaurant

Momentele autentice trăite împreună creează povești de neuitat pe care noua campanie McDonald's, semnată de DDB România și Tribal Worldwide România, le arată poate mai frumos ca niciodată.

#Meniul100 sau, mai precis, meniul Big Mac la 10 lei care a făcut senzație în multe dintre restaurantele McDonald's și pe liniile de Drive Thru probabil că nu este străin multor români. Dar promoția a fost doar una dintre invitațiile brandului către fani de a sărbători cele 100 de restaurante deschise în România. Restul, e poveste.

Dacă ne uităm la pozele de pe Instagram în care este tăguit McDonald’s, ne dăm seama de un lucru valoros, și anume că el este unul dintre puținele branduri care se bucură de privilegiul de a face parte din atât de multe momente din viețile oamenilor.

„Probabil fiecare dintre noi are o poveste la Mec. Că am sărbătorit un examen luat, că ne-am consolat după unul picat sau că mireasa dispărută în miez de noapte de la nunta la care eram invitați a fost găsită în spatele unui meniu de la Mec, știm cu toții că un burger nu este doar un simplu burger atunci când vine vorba de McDonald’s. De 100 de restaurante, ne-am propus să aducem un omagiu tuturor acestor povești la care brandul a fost martor de-a lungul timpului”, a declarat Alexandra Jitărel, Senior Copywriter DDB România.

Mai mult de atât, ca o răsplată pentru loialitatea clienților și fanilor, brandul și-a propus să-și facă și consumatorii parte din povestea pe care o spune mai departe, invitându-i să fie parte din billboard-urile de sărbătoare. Astfel, fanii au avut ocazia să intre în universul Mec, fotografiindu-se în primele walk-in billboards care au adus în prim-plan povești din istoria McDonald's. 

„Este un privilegiu și o bucurie să deschidem restaurantul cu numărul 100 în România. Este încununarea unei povești de succes a brandului pe piața noastră, poveste pe care am clădit-o în primul rând datorită consumatorilor noștri. Sunt 100 de restaurante înmulțite cu mii și mii de povești la care am fost martori, în care ne-am bucurat, am plâns, am râs, am sărbătorit, am consolat, am făcut poftă, am surprins. Suntem recunoscători că am fost parte în toți acești ani din poveștile clienților noștri. Ne uităm înapoi cu mândrie și, în viitor, cu încredere că vom continua să fim parte din viața lor”, a declarat Irina Angelescu, Marketing Director Premier Restaurants Romania (McDonald’s).

Ca o continuare firească a celorlalte declinări, în mediul online, reprezentanții agenției Tribal Worldwide România au cules cele mai emoționante, funny și memorabile povești din Mec în trei Reel-uri postate pe Instagramul McDonald’s România, și au marcat ziua deschiderii cu un moment special în Digital. 

“Cred că am crescut cu toții cu Mec, într-un fel sau altul, de aceea, această campanie a reprezentat mai mult decât o inaugurare iconică a celui de-al 100-lea restaurant – a fost și un moment emoționant de throwback în care ne-am putut regăsi cu toții. Cu ajutorul lui Ionuț Bodonea în rol de MC, am reușit să strângem amintiri din locul în care a pornit MecLegenda, McDonald’s Unirii, primul restaurant deschis în România, doar ca mai apoi să ajungem live în Drobeta Turnu Severin, unde le-am pregătit fanilor un show spectaculos de drone ce a marcat ziua deschiderii,” a declarat Irina Blanșek, Senior Copywriter Tribal Worldwide România.

În continuarea transmisiunii, influencerii veniți să inaugureze restaurantul și-au spus și poveștile lor, Ionuț având marea plăcere de a-l intervieva... chiar pe cel mai mare fan al deschiderii restaurantului din Drobeta Turnu Severin!

De la primul restaurant McDonald’s din România, deschis în 1995, și până în prezent, de la nostalgie la tehnologie, poveștile McDonald’s continuă să trăiască prin fiecare dintre noi.

Echipele care au contribuit la realizarea campaniei sunt:

DDB România:
Executive Creative Director: Roxana Niță
Senior Art Director: Andra Vlăsceanu
Senior Copywriter: Alexandra Jitărel
Strategy Director: Ioana Dobrinescu
Account Director: Georgiana Rotaru
Account Manager: Carmen Răduță

Tribal Worldwide România:
General Manager: Simina Dima
Account Manager: Cristina Onica
Digital Account Executive: Ninelly Popovici
Social Media Director: Luana Roman
Social Media Manager: Emilian Urucu
Senior Copywriter: Irina Blanșek
Senior Art Director: Cezar Iliescu

Premier Restaurants Romania (McDonald's):
Marketing Director: Irina Angelescu
Marketing Manager: Lucia Radici
Digital Marketing Manager: Cosmina Ţapliuc

DDB România este agenția de creație membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții  specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.

Tribal Worldwide România este agenția de creație digitală membră The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din România și include agenții  specializate în servicii de creație, media, digital, branding, relații publice, producție, marketing experiențial și evenimente speciale.

Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor cu servire rapidă, cu 100 de restaurante în 29 de orașe, dintre care 53 restaurante cu McDrive și 57 de cafenele McCafé. Compania are o echipă de 5.000 de angajați care le oferă consumatorilor produsele preferate, pregătite din ingrediente de calitate. 

Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Premier Capital plc operează 182 de restaurante, care oferă și servicii McDrive, McDelivery și McCafé, și are 10.000 de angajați. Peste 77 de milioane de clienți sunt serviți în fiecare an, pe cele șase piețe. Premier Capital plc reprezintă business-ul McDonald’s al grupului Hili Ventures Ltd, prezent în 11 țări din Europa și Africa de Nord, implicat în diverse operațiuni din industria alimentară și a ospitalității, retail, imobiliare, transport, inginerie și tehnologie. Hili Ventures are o echipă de peste 11.000 de angajați și deține parteneriate cu Apple, iRiparo, Konecranes, McDonald’s, Microsoft, NCR, Six Senses și multe alte branduri internaționale.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related