Articole care fac referire la Unilever South Central Europe
AdSubmission
Trimite-ne noile creatii Unilever South Central Europe
Sute de copii primesc Dreptul la toalete: s-au încheiat lucrările de renovare și construcție ale grupurilor sanitare în două școli din Alba și Vrancea
Mindshare își consolidează poziția de partener principal al Unilever pentru servicii de media, la nivel global și local
Tot mai mulți copii își câștigă „Dreptul la toalete” cu ajutorul campaniei „Domestos susține igiena în școli”
Unilever introduce pe piață sticla eco-friendly pentru detergentul lichid DERO. Sticla este realizată din plastic reciclat și este 100% reciclabilă
Cristina Dima se alătură boardului Unilever South Central Europe ca Marketing Lead Beauty and Personal Care
Sute de elevi din județul Alba primesc „Dreptul la toalete”: Liceul cu program sportiv „Florin Fleșeriu” a fost selectat în campania ”Domestos susține igiena în școli”
Începând cu luna martie, Ana-Maria Pâslaru va prelua rolul de Managing Director al Unilever South Central Europe
EFFIE 2020: Grand EFFIE a fost câştigat de campania The Banknote Concerts. Titlul clientul anului le-a revenit celor de la Samsung Romania si Telekom, titlul brandul anului a fost castigat de Samsung si Telekom, iar agenția anului Leo Burnett
Campania „Domestos susține igiena în școli” continuă și în scenariul roșu, cât timp cursurile se desfășoară online
Unilever se angajează să reducă risipa alimentară și să crească standardele nutriționale ale produselor alimentare din portofoliu
Unilever isi uneste fortele cu campania „1 centimetru de fapte - cu totii in linia intai” prin Crucea Rosie Suceava
Schimbări în echipa de conducere Betty Ice. Iustina Haler-Monoranu este noul Director al fabricii din Suceava
Domestos donează Crucii Roșii Române produse în valoare de peste 120,000 euro pe perioada pandemiei COVID
Unilever lansează campania „Plantează un copac și oferă-l cuiva drag!” alături de Plantăm fapte bune în Romania și Mega Image
[SoMe 2019] Maria Bucur (Unilever): Pentru noi, 2018 a fost un an experimental, in care ne-am jucat cu tot ce a fost nou in social media
Change & Challenge – conferinţa despre reconfigurarea pieţei bunurilor de larg consum, la Club Retail 2018
IKEA România finanțează și în anul al II-lea cele șase proiecte selectate în Fondul IKEA pentru Mediul Urban
OMO caută cei mai creativi copii din ţară pentru funcţia de Director Artistic 10 câştigători vor primi câte o bursă artistică în valoare de 500 de euro
Progresiv Awards, premiile care aduc recunoașterea adevăratelor valori din piața FMCG, anunță finaliștii ediției 2017





























![[PR-ul creativ] Alexandru Paius: Creativitatea trebuie insa sa fie mereu fundamentata strategic. Becul se poate aprinde, important este in ce directie bate lumina](https://media.iqads.ro/2015/10/alex-paius-cover-410.jpg)










