Articole care fac referire la Vichy
BUZZStore devine furnizor oficial al L’Oréal România în urma pitch-ului pentru servicii integrate de WOM marketing
200.000 de studenți conectați prin Students’ Kit 2025. Kaufland, partener principal pentru al treilea an consecutiv
Grupul L’Oréal își intensifică eforturile de a educa publicul să adopte un comportament mai sustenabil, prin lansarea inițiativei globale #JoinTheRefillMovement
Programul de burse private L'Oréal - UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță comasarea edițiilor 2024-2025 și deschiderea unui nou apel la înscrieri, oferind un număr dublu de burse pentru finanțarea a zece noi proiecte de cercetare
A început cea de-a 15-a ediție a campaniei naționale “Zilele Protecției Solare” pentru depistarea timpurie a cancerului de piele de tip melanom
Cum arată un apartament de lux într-o vilă neoromânească de acum 100 de ani, scos la vânzare pe Storia cu 550.000 de euro
Să spunem problemei pe nume. Enroush și Line Agency luptă pentru reducerea cotei TVA la produsele menstruale
HexagonX lansează Quantum9 - divizia proprie de producție care susține ideile să ajungă în teren exact cum au fost gândite
LINE Agency câștigă 4 premii la Webstock 2024 pentru excelența în campaniile de comunicare integrate și social media
Românii și reclamele. Cât de mult contează advertisingul în stimularea cumpărăturilor? Un studiu Brand Management
Students' Kit, cea mai mare campanie dedicată studenților, revine cu cea de-a 13-a ediție susținută de Kaufland în calitate de partener principal
Cea de-a opta ediție Chill Pack este oportunitatea perfectă pentru branduri de a sprijini wellbeing-ul în mediul corporate
LINE Agency a transformat Summer Well în locul perfect al îngrijirii pielii prin activarea creativă "Skincare Hotel" pentru L'Oréal Dermatological Beauty
Intră în cursa pentru o bursă de prestigiu! Cercetătoarele din România se mai pot înscrie până pe 18 august în Programul de Burse Private L'Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Științe”
L’Oréal Groupe lansează Melasyl™, un ingredient inovator ce acționează asupra problemelor localizate ale pigmentării pielii
L’Oréal – UNESCO anunță lansarea celei de-a XV-a ediții a programului de burse private „Pentru Femeile din Științe”, având ca scop finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
[Marcom 2024] Ruxandra Micșunescu: Ne putem astepta ca muzica sa devina o parte si mai importanta din mixul de marketing in 2024
Premieră în e-commerce-ul românesc: Spring Farma a avut cel mai MARE eveniment de LIVE Shopping din țară
Alma Health & Spa Retreat din Lacu Sărat a fost desemnat cel mai bun hotel cu bază de tratament din România
Snickers Creamy este alături de profesioniști, devenind partenerul principal al celei de-a șasea ediții Chill Pack
L'Oréal Groupe prezintă cele mai recente cercetări privind impactul pigmentării și variațiilor hormonale asupra pielii și scalpului femeilor la Congresul Mondial de Dermatologie
Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
Programul de burse private L’Oréal – UNESCO „Pentru Femeile din Știință” anunță începerea înscrierilor pentru finanțarea a cinci noi proiecte de cercetare
La Roche-Posay desfăşoară cea de-a 13-a ediție a campaniei naționale „Zilele Protecţiei Solare”, un program de educare, prevenţie şi conştientizare a riscului de expunere neprotejată la soare şi a apariţiei cancerului de piele
O zi întreagă de sport și mișcare pentru copii și părinți la evenimentul Itsy Bitsy “SuperEroi pentru Viață”
L'Oréal investește într-o companie de biotehnologie, pentru a dezvolta la scară largă ingrediente pe bază de plante pentru o frumusețe sustenabilă
L'Oréal Professionnel aduce Water Saver în România, pentru a reduce consumul de apă folosit în saloanele de coafură
L’Oréal este numită pentru a 14-a oară una dintre cele mai etice companii din lume de către Institutul Ethisphere
Abuzul nu este dragoste: Yves Saint Laurent Beauty sprijină lupta pentru combaterea relațiilor intime abuzive
L'Oréal România dă startul înscrierilor la Școala de Beauty Vlogging, un proiect educațional complex, dedicat noilor creatori de conținut
[Case Study] You ask, Vichy Answers – Campanie globală adaptată de Line Agency pentru publicul din România
Vlad A. Coruț, Line Agency: În timp ce calitatea conținutului este esențială pentru o strategie eficientă de video marketing, și cantitatea rămâne la fel de relevantă
[Start in creatie] Irina Focsa: Auzisem multe povesti ”de speriat” si deja aveam mixed feelings despre ce inseamna publicitatea. Ma bucur ca am avut curajul sa trec peste ele


























