Cea de-a șaptea ediție a campaniei Chill Pack redefinește interacțiunea cu brandurile partenere prin multiplele touch point-uri care susțin experiența chill - un concept unitar comunicat în toate interacțiunile cu publicul țintă, cu o direcție vizuală deosebită și mesaj central pozitiv.
Targetul campaniei este reprezentat de echipele corporate din companiile de top din România, un public cu care și creatorii acestei campanii - echipa CV30 se identifică și pe care îl deservesc de mai bine de 10 ani.
“Toată povestea Chill Pack a pornit de la echipa noastră și dinamica din birou. Am putut observa din nou și din nou că lucrurile de bază nu se schimba. Vrem să ne simțim safe, conectați, relaxați și prezenți. Chill Pack a fost mereu despre cum facilităm aceste sentimente în contexte familiare consumatorilor. Știm că avem liste de to dos, și urgențe, și ședințe, dar este datoria fiecăruia dintre noi să lase timp și spațiu pentru distracție și relaxare, chiar sau, mai ales, în mijlocul programului de la job.”, Anca Bătae, Business Development Manager @ CV30.
În ultimii trei ani, peste 50 de branduri care activează pe piața din România au rezonat cu mesajul campaniei și au decis să participe la această inițiativă de wellbeing, care susține echipele corporate din companii.
Prezența brand-urilor în gift bag-urile Chill Pack a cunoscut mai multe forme, acestea au optat pentru participarea cu samples: Pepsi, Lay’s, Wembley, Vichy, Carlsberg, Mirinda, 7Days, Kandia, vouchere: Electrolux, Valea Verde, Casa Timis, VOYO, gift-uri branduite: Tazz, Joysonquin, dar și accesând pachete de main partner care le-au asigurat expunere maximă pe toate canalele asociate campaniei și branding unitar: Tazz, Snickers Creamy.
În toate stadiile campaniei, atât online, cât și offline, brandurile participante beneficiază de momente de expunere menite să faciliteze conexiunea cu publicul țintă, prin:
- Campanii de Direct Mailing, comunicate de presa, Social Media și prin intermediul micro influencerilor;
- Digitalizarea procesului de înscriere pe un landing page dedicat;
- Activarea propriu-zisă, gândită ca o experiență surprinzătoare direct în cadrul companiilor;
- Colectarea digitală a feedback-ului de la profesioniști prin chestionare online;
- Comunicare post campanie prin direct mailing și community engagement.
“Pentru cea de-a șaptea ediție Chill Pack am readus în focus comunicarea integrată și unitară, cu accent pe comunitate. Coincidență sau nu, toate cele 10.000 de Chill Pack-uri care vor ajunge la profesioniștii din companii începând cu luna mai au fost rezervate complet încă de la începutul lunii ianuarie. Am deschis deja înscrierile pentru ediția din toamnă și vedem în fiecare zi cum reprezentanții marilor companii aleg acest beneficiu pentru echipele lor.” George Trifu, Project Manager @ CV30.
Ediția de primăvară Chill Pack va începe în luna mai și printre partenerii confirmați se numără brand-uri precum Vichy, L’Oreal Paris, Milka, Pepsi, FeniNatural.
Brandurile interesate pot participa ca sponsori ai campaniei prin sampling în gift bag, branding pe gift bag, awareness și expunere în mediul online, dar și ca beneficiari, primind chill pack-uri cu goodies pentru întreaga echipă.
Partenerii Chill Pack militează pentru good vibes și se asociază cu un concept multibrand, în ton cu vremurile, care le oferă acces la un segment de consumatori foarte specific și ofertant: profesioniștii white-collar din companiile din București și din țară, educați și cu venituri medium-to-high. Brandurile care aleg să fie aproape de targetul lor prin intermediul Chill Pack beneficiază de pe urma unui concept îndrăgit și validat de publicul țintă, Chill Pack devenind o campanie emblematică dedicată brandurilor interesate de mediul corporate.